حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
محصولات معدنی ۶۵ درصد از بار ناوگان جاده‌ ای خراسان رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۲ ساعت: 20:41
  • شناسه : 26869

    ۶۵ درصد از مقدار بار ی که در شش ماه اول امسال از خراسان رضوی صادر شده است، محصولات معدنی بوده است.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: نزدیک به ۱۹ میلیون تن کالا در نیمه نخست امسال از این […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۶۵ درصد از مقدار بار ی که در شش ماه اول امسال از خراسان رضوی صادر شده است، محصولات معدنی بوده است.

    محصولات معدنی ۶۵ درصد از بار ناوگان جاده‌ ای خراسان رضوی

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: نزدیک به ۱۹ میلیون تن کالا در نیمه نخست امسال از این استان بارگیری و حمل شده است که ۶۵ درصد آن کالاهای ساختمانی، معدنی و یا فلزی بوده‌ اند.

    جعفر شهامت افزود: در این مدت با استفاده از یک میلیون و ۱۷۲ هزار سفر و صدور این تعداد بارنامه، ۱۸ میلیون و ۹۲۸ هزار تن کالا در مبدا خراسان رضوی بارگیری شده است.

    وی گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود در بخش حمل و نقل، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی رتبه چهارم جابجایی کالا را در بین استان‌های کشور کسب کرده است.

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: در این مدت بیشتر محموله های جابجا شده از این استان به ترتیب مربوط به گروه محصولات کالاهای ساختمانی و معدنی با ۳۹ درصد، مصنوعات فلزی با ۲۶ درصد، کالاهای کشاورزی و غذایی با ۱۶ درصد و مواد شیمیایی با ۱۰ درصد بوده است.

    شهامت افزود: مطابق آمار راهداری از صدور کارت هوشمند ناوگان جاده ای، ۳۵ هزار ناوگان باری در جاده های خراسان رضوی فعالیت دارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.