حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
مراسم نکوداشت پیشکسوت هنر تئاتر و نمایشنامه نویسی در مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۲ ساعت: 11:24
  • شناسه : 26734

    بزرگداشت استاد داوود کیانیان مراسم نکوداشت استاد داوود کیانیان از پیشکسوتان هنر تئاتر و نمایشنامه نویس مشهدی در مشهد برگزارشد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این برنامه از مجموعه برنامه‌های عصر فرهنگی خراسان دیشب  با حضور جمعی از فعالان تئاتر و هنردوستان مشهدی در مجموعه جهاد دانشگاهی مشهد برگزار  و از […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    بزرگداشت استاد داوود کیانیان

    مراسم نکوداشت استاد داوود کیانیان از پیشکسوتان هنر تئاتر و نمایشنامه نویس مشهدی در مشهد برگزارشد.

    مراسم نکوداشت پیشکسوت هنر تئاتر و نمایشنامه نویسی در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این برنامه از مجموعه برنامه‌های عصر فرهنگی خراسان دیشب  با حضور جمعی از فعالان تئاتر و هنردوستان مشهدی در مجموعه جهاد دانشگاهی مشهد برگزار  و از تلاش‌های استاد داوود کیانیان در پایه‌ریزی تئاتر کودک و نوجوانان در مشهد قدردانی شد.

    داوود کیانیان با بیش از ۸۰ سال سن در مشهد ساکن است و نام او در افق تئاتر  خراسان رضوی می‌درخشد این هنرمند؛  متولد دی ۱۳۲۱، از دوران تحصیلات ابتدایی و متوسطه کار تئاتر دانش‌آموزی را آغاز کرد و سپس با توجه و تمرکز  بر  تئاتر کودکان از سرآمدان این عرصه در کشور شد.

     داوود کیانیان به سبب تلاش‌های فرهنگی و هنری خود در سال ۱۳۸۷ نشان درجه یک هنر را از وزارت ارشاد دریافت کرد و هم اکنون مرکز تخصصی تئاتر کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مشهد به نام اوست.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.