حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
مردم راهشان را از سران ساکت و خائن کشور‌های اسلامی جدا خواهند کرد + فیلم
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۷ ساعت: 18:58
  • شناسه : 27785

    امام جمعه قزوین گفت : سران دولت‌های ساکت بدانند که آینده منطقه، آینده کشور‌های اسلامی است و ان‌شاءالله آینده جهان با اراده مردم اداره خواهد شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین ,حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: سران دولت‌های ساکت در برابر صهیونیست و حامیان رژیم سفاک […]

    پ
    پ



    پایگاه خبری نجوا

    امام جمعه قزوین گفت : سران دولت‌های ساکت بدانند که آینده منطقه، آینده کشور‌های اسلامی است و ان‌شاءالله آینده جهان با اراده مردم اداره خواهد شد.

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین ,حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: سران دولت‌های ساکت در برابر صهیونیست و حامیان رژیم سفاک صهیونیستی باید بدانند که پایگاه مردمی خودشان را هر روز بیشتر از گذشته از دست می‌دهند و مردم کم‌کم راهشان را بیش از گذشته از این سران ساکت خائن و حامی دشمن جدا خواهند کرد.

     

    وی گفت: برخی سران کشور‌های ساکت امروز قتل‌عام مردم مظلوم را در لبنان و غزه می‌بینند، اما تماشاچی هستند و پیش از این هم در قتل‌ عام‌ های عراق و یمن تماشاچی بودند، اینها نام سران کشور‌های اسلامی را با خود یدک می‌کشند. 

     

    امام جمعه قزوین گفت: سران دولت‌های ساکت بدانند که آینده منطقه، آینده کشور‌های اسلامی است و ان‌شاءالله آینده جهان با اراده مردم اداره خواهد شد.

     

    حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: صهیونیست‌ها هم باید بدانند در آینده جهان جایی برای زندگی نخواهند داشت، یعنی فکر نکنند اگر خیلی به آنها فشار آمد به دریا می‌زنند یا با کشتی و هواپیما به جای دیگری هجرت می‌کنند، اینها جایی را برای هجرت ندارند، زیرا به هر کجا که بخواهند هجرت کنند آنجا آکنده از نفرت و خشم علیه آنهاست و این خشم و نفرت هر روز افزایش پیدا می‌کند، بنابراین اینان باید بدانند که جز مرگ چاره دیگری ندارند.

     

    امام جمعه قزوین در ادامه شهادت مظلومانه حاج آقا مصطفی خمینی فرزند امام (ره) را گرامی داشت و اضافه کرد: اینها خون دل‌ها خوردند تا زیرساخت‌ های جمهوری اسلامی فراهم شد که امروز شهره جهان و اسلام است.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.