حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
مسابقات کاراته منطقه ۳ خراسان رضوی در تربت حیدریه
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰ ساعت: 17:04
  • شناسه : 28453

    مسابقات کاراته منطقه ۳ خراسان رضوی در دو بخش مردان و زنان به میزبانی تربت حیدریه و با قهرمانی هر دو تیم این شهرستان برگزار شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس هیئت کاراته تربت حیدریه گفت: بیش از ۵۰۰ کاراته کا در این مسابقات از هفت شهر شرکت داشتند که در […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    مسابقات کاراته منطقه ۳ خراسان رضوی در دو بخش مردان و زنان به میزبانی تربت حیدریه و با قهرمانی هر دو تیم این شهرستان برگزار شد.

    مسابقات کاراته منطقه ۳ خراسان رضوی در تربت حیدریه

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس هیئت کاراته تربت حیدریه گفت: بیش از ۵۰۰ کاراته کا در این مسابقات از هفت شهر شرکت داشتند که در دو بخش کاتا و کومیته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

     

    مهدی غلامی افزود: رقابت‌ها به مدت دو روز در هفت رده سنی پیگیری شد که تیم تربت حیدریه در هر دو بخش مردان و زنان با کسب بیشترین مدال بر سکوی قهرمانی ایستاد.

     

    او بیان داشت: در بخش بانوان پس از رقابت ۴۵۰ ورزشکار، تیم کاراته تربت حیدریه با کسب ۱۲۹ طلا، ۱۴۴ نقره و ۱۲۴ برنز عنوان نخست را کسب کرد، زاوه با ۳۹ طلا، ۲۸ نقره و ۴۶ برنز دوم شد و رشتخوار با کسب ۹ طلا، شش نقره و هشت برنز به مقام سوم رسید.

     

    رئیس هیئت کاراته تربت حیدریه گفت: پسران کاراته کا تربت حیدریه نیز در این مسابقات با کسب۳۳ نشان طلا، ۱۴ نقره و ۱۱ برنز قهرمان شدند، تیم زاوه با ۱۱ طلا، چهار نقره و سه برنز و تیم رشتخوار هم با هشت طلا، سه نقره و دو برنز به ترتیب در جای دوم و سوم قرار گرفتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.