حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
مشهد؛ عزادار و سیاهپوش وفات اخت الرضا(س)
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳ ساعت: 8:43
  • شناسه : 26905

    در سالروز وفات کریمه اهل بیت (ع) مشهد الرضا سیاهپوش و سوگوار است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،   مرکز خراسان رضوی،  در سالروز رحلت شهادت گونه اخت الرضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س)  مشهد مقدس به ویژه صحن و سرای کبریایی رضوی سیاهپوش شده است.   امروز حضرت رضا (ع) صاحب عزاست و زائران و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    در سالروز وفات کریمه اهل بیت (ع) مشهد الرضا سیاهپوش و سوگوار است.

    مشهد الرضا عزادار و سیاهپوش  وفات  اخت الرضا(س)

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،   مرکز خراسان رضوی،  در سالروز رحلت شهادت گونه اخت الرضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س)  مشهد مقدس به ویژه صحن و سرای کبریایی رضوی سیاهپوش شده است.  

    امروز حضرت رضا (ع) صاحب عزاست و زائران و مجاوران بسیاری با تشرف به این حریم ملکوتی نوحه خوان مصیبت رحلت خواهر ولی نعمت خود شده اند و  با نوای رضا جان تسلیت از ساحت ملکوتیش تسلا می جویند.

    به همین مناسبت ویژه برنامه هایی امروز در حرم مطهر رضوی  برگزارمی شود.

     ویژه‌برنامه‌های سالروز وفات کریمه اهل‌بیت (ع)  امروز از ساعت ۹:۳۰ با  برنامه بیان احکام و مسائل شرعی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نجات آغاز می‌شود و سپس حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل مبارز، شاعر آئینی اهل بیت (ع) سروده‌های خود را با موضوع اخت الرضا (ع) به بانوی با کرامت تقدیم خواهد کرد

    سخنرانی  حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ذاکر و  مرثیه‌سرای یاز دیگر برنامه های این مراسم است.

    آئین عزاداری شام وفات حضرت معصومه (س)

    آئین عزاداری شام وفات حضرت معصومه (س) نیز  امشب  بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین‌الله با نوای جواد قربان‌پور و  دکلمه خوانی مهدی گواهی در مدح حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود.
    سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل مقری و  مرثیه‌سرایی احد سبزی و علیرضا نژادحسین از برنامه های شام وفات بنوی کرامت در حرم برادر بزرگوارش است.

    عزاداری و سوگواری شب وفات بانوی بزرگ اسلام

    عزاداری و سوگواری شب وفات این بانوی بزرگ اسلام دیشب نیز  با حضور با شکوه زائران و مجاوران رضوی در حرم مطهر  امام رضا (ع) برگزارشد.

    قرائت زیارت امین الله،  شعرخوانی  و مرثیه‌سرایی در سوگ رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل مقری از این برنامه ها بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.