حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
مصدومیت واکسیناتور شبکه دامپزشکی سبزوار در اثر حمله سگ
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 20:17
  • شناسه : 28741

    همکار شبکه دامپزشکی سبزوار، در هنگام عملیات فنی دامپزشکی، مورد حمله و گزش سگ قرار گرفت و از ناحیه پا دچار آسیب شد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: با توجه به ضرورت پیشگیری از بروز بیماری هاری در سگ های گله و نگهبان، انجام واکسیناسیون […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    همکار شبکه دامپزشکی سبزوار، در هنگام عملیات فنی دامپزشکی، مورد حمله و گزش سگ قرار گرفت و از ناحیه پا دچار آسیب شد.

    مصدومیت واکسیناتور شبکه دامپزشکی سبزوار در اثر حمله سگ

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: با توجه به ضرورت پیشگیری از بروز بیماری هاری در سگ های گله و نگهبان، انجام واکسیناسیون سگ­ ها در روستاها توسط اکیپ های دامپزشکی در اولویت قرار دارد و متاسفانه از خطراتی که همواره کارکنان دامپزشکی را مورد تهدید قرار می دهد حمله سگ و گزش همکار واکسیناتور توسط سگ است که در هنگام واکسیناسیون دام ها مشاهده می شود.

    دکتر برات الله زیدابادی افزود: آقای کمالی زاده همکار واکسیناتور شبکه دامپزشکی سبزوار، در هنگام واکسیناسیون دام در روستای هاشم آباد مورد حمله سگ قرار گرفت و از ناحیه پا دچار گزش و آسیب شد و برای اقدامات بهداشتی و واکسیناسیون به مرکز درمانی شهرستان سبزوار منتقل گشد.

    وی افزود: شغل دامپزشکی از جمله مشاغل سخت و پرخطر محسوب می ­شود و خطرات و بیماری های مشترک زیادی همواره در کمین کارکنان دامپزشکی به عنوان سربازان گمنام خط مقدم مبارزه با بیماری های دامی و تامین امنیت غذایی و سلامت جامعه است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.