حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13116 تعداد نوشته های امروز : 16×
معافیت از سربازی دانش آموختگان نخبه با پیوستن به شرکت‌های دانش بنیان
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۰ ساعت: 13:10
  • شناسه : 26398

    دانش آموختگان نخبه دانشگاهها با پیوستن به شرکت‌های دانش بنیان از سربازی معاف می‌شوند.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس مرکز نوآوری و فناوری شهرستان بردسکن اعلام کرد: دانش آموختگان نخبه در صورت فعالیت در شرکت‌های دانش بنیان از معافیت سربازی برخوردار می‌شوند. عماد طاهری افزود: دانش آموختگان متقاضی که معدل آنها […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    دانش آموختگان نخبه دانشگاهها با پیوستن به شرکت‌های دانش بنیان از سربازی معاف می‌شوند.

    معافیت از سربازی دانش آموختگان نخبه با پیوستن به شرکت‌های دانش بنیان

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس مرکز نوآوری و فناوری شهرستان بردسکن اعلام کرد: دانش آموختگان نخبه در صورت فعالیت در شرکت‌های دانش بنیان از معافیت سربازی برخوردار می‌شوند.

    عماد طاهری افزود: دانش آموختگان متقاضی که معدل آنها «الف» باشد توسط مرکز نوآوری و فناوری بردسکن به شرکت‌های دانش بنیان معرفی خواهند شد. 

    وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و نقش نیروی انسانی خلاق برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و از طرفی ایجاد انگیزه برای صاحبان ایده‌های نوآورانه علمی، تسهیلات سربازی اعضای فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت معافیت از سربازی در دسترس است که دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگانی که مشمول غیبت نظام وظیفه نشده اند می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

    طاهری همچنین به فراخوان مرکز نخبگان نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: نخبگان فناور در صورت احراز شرایط و کسب امتیاز‌های مصوب می‌توانند به‌عنوان انجام خدمت نظام وظیفه، از طریق معرفی به مرکز نخبگان نیرو‌های مسلح بسته به تخصص خود طرحی را برای یکی از صنایع دفاعی انجام دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.