حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
معرفی برگزیدگان دومین المپیاد ورزشی آتش نشانان نیشابور
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳ ساعت: 21:03
  • شناسه : 27053

    تیم های قهرمان و نایب قهرمان مسابقات طناب کشی دومین المپیاد ورزشی آتش نشانان نیشابور معرفی شدند.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسابقات طناب کشی دومین المپیاد ورزشی کارکنان سازمان آتش نشانی نیشابور، جام شهدای آتش نشان و گرامیداشت آتش نشان فقید سیدکمال حسینی با معرفی تیم های قهرمان و نایب […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    تیم های قهرمان و نایب قهرمان مسابقات طناب کشی دومین المپیاد ورزشی آتش نشانان نیشابور معرفی شدند.

    معرفی برگزیدگان دومین المپیاد ورزشی آتش نشانان نیشابور

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسابقات طناب کشی دومین المپیاد ورزشی کارکنان سازمان آتش نشانی نیشابور، جام شهدای آتش نشان و گرامیداشت آتش نشان فقید سیدکمال حسینی با معرفی تیم های قهرمان و نایب قهرمان به پایان رسید.

    رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: در این مسابقات، شش تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم شهید فخریان به عنوان نخست رسید و تیم شهید مبارکی به مقام دوم دست یافت.

    ابوالفضل اسدی افزود: در این دوره از مسابقات که در ایستگاه مرکزی آتش نشانی برگزار شد، پوریا فخریان، رضا همت آبادی، مهدی اناری، جلال فخریان و ابوالفضل کلاه درازی در تیم قهرمان عضویت داشتند.

    وی ادامه داد: این مسابقات با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی و همچنین حفظ و افزایش آمادگی جسمانی کارکنان آتش‌ نشانی برای ایفای ماموریت های مختلف این سازمان برگزار شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.