حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
ملاک ارزشیابی مسئولان، رضایتمندی مردم
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۱ ساعت: 11:39
  • شناسه : 26509

    در آیین تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید خراسان رضوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: از نگاه رییس جمهوری، ملاک ارزشیابی مسئولان، رضایتمندی مردم است. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، سیدهادی طباطبایی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید خراسان رضوی که با حضور […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    در آیین تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید خراسان رضوی

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: از نگاه رییس جمهوری، ملاک ارزشیابی مسئولان، رضایتمندی مردم است.

    ملاک ارزشیابی مسئولان، رضایتمندی مردم

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، سیدهادی طباطبایی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید خراسان رضوی که با حضور وزیر کشور در حال برگزاری است، گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۶ سال عمر خود مسیر خدمت را طی کرده است و امیدواریم در دولت چهاردهم نیز با توانمندی بیشتر و تکیه به مردم این مسیر خدمت هر چه بیشتر ادامه یابد.

     وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برای تغییر نگرش و ارزشهای دیکتارتورمآبانه شکل گرفت و مسئولان نظام هیچ شانی بالاتر از خدمت به مردم برای خود قائل نیستند. 

    معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: دولت چهاردهم با شعار «وفاق ملی» یعنی استفاده از همه ظرفیت‌ها و استعدادها و با هدف خدمت به مردم، روی کار آمد و در همین مسیر، فرزند خراسان، دکتر مظفری، به عنوان سکاندار و نماینده عالی دولت در استان معرفی شد.

     

    رییس کل دادگستری خراسان رضوی: حمایت از استاندار برای پیشبرد امور ضروری است

     

    رییس کل دادگستری خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: حمایت از استاندار جدید این استان به منظور کسب موفقیت در حوزه های مختلف و پیشبرد امور ضروری است و دستگاه قضا حمایت لازم را خواهد کرد.

    حجت الاسلام رضا زرندی افزود: برای خدمت‌رسانی شایسته به مردم شریف استان و زائران امام رضا (ع) بسیج همه مدیران ضروری است و برای این که استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی زبانزد باشد، همه مسئولان باید به نحو شایسته به وظایف خود عمل کنند.

    رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: استاندار خراسان رضوی در دولت سیزدهم اقدامات خوبی را در حوزه های مختلف به سرانجام رساند و شورای تامین استان از خدمات قابل توجه آقای نظری قدردانی می‌کند.

     

    مجمع نمایندگان خراسان رضوی حمایت از دولت را وظیفه خود می داند

    رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی هم در این مراسم اظهار داشت: این مجمع حمایت از دولت چهاردهم را وظیفه مهم خود می داند و برای پیشبرد و توسعه استان در کنار دولت خواهد ایستاد.

    محسن زنگنه افزود: نمایندگان در مسیر انتخاب استاندار جدید همانند دوره قبل فقط نظر استمزاجی و مشورتی ارائه کردند.

    وی ادامه داد: چهار فرد معرفی شده به مجمع نمایندگان بین ۵۰ تا ۷۰ درصد از نظر موافق ۱۷ عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی را دریافت کردند و در واقع همه گزینه ها مورد تایید حداقلی اعضای مجمع بودند.

    چهارشنبه گذشته در نشست هیات دولت «غلامحسین مظفری» به عنوان استاندار خراسان رضوی منصوب شد.

    وی قرار است به جای یعقوبعلی نظری، نماینده عالی دولت چهاردهم در خراسان رضوی باشد.  

     

     
     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.