حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13073 تعداد نوشته های امروز : 95×
مهار آتش سوزی منزل مسکونی در نیشابور
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ساعت: 20:39
  • شناسه : 27501

    با تلاش آتش نشانان، آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان نور نیشابور مهار شد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با اعلام آتش سوزی یک باب منزل مسکونی واقع در خیابان نور به سامانه ۱۲۵، یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شهید […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    با تلاش آتش نشانان، آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان نور نیشابور مهار شد.

    مهار آتش سوزی منزل مسکونی در نیشابور

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با اعلام آتش سوزی یک باب منزل مسکونی واقع در خیابان نور به سامانه ۱۲۵، یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شهید صدیقی به محل اعزام شدند.

    ابوالفضل اسدی افزود: در این آتش سوزی که به علت نامعلومی رخ داده بود شعله های آتش طبقه همکف یک دستگاه آپارتمان دو طبقه را فرا گرفته بود.

    وی گفت: اهالی محل با مشاهده دود غلیظ خارج شده از منزل فوق حادثه را به آتش نشانی اطلاع دادند که ماموران ایستگاه شهید صدیقی به محض رسیدن به محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و پس از مهار کامل آتش، اقدام به تخلیه دود ناشی از آتش سوزی و ایمن سازی محل حادثه کردند.

    وی ادامه داد: علت و جزییات این آتش سوزی توسط کارشناسان حوزه پیشگیری و حفاظت از حریق در دست بررسی است و به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.