حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13146 تعداد نوشته های امروز : 46×
مهرو موم کارگاه تولید دیسک تقلبی در مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۳ ساعت: 10:51
  • شناسه : 29081

    یک کارگاه تولید دیسک و صفحه کلاچ تقلبی خودرو سبک در مشهد مهر و موم شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت:در بازرسی از یک کارگاه تولیدی دیسک و صفحه کلاچ خودرو که در قالب گشت مشترک با حضور رییس اداره گشت سیار تعزیرات حکومتی و بازرسان […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    یک کارگاه تولید دیسک و صفحه کلاچ تقلبی خودرو سبک در مشهد مهر و موم شد.

    مهرو موم کارگاه تولید دیسک تقلبی در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت:در بازرسی از یک کارگاه تولیدی دیسک و صفحه کلاچ خودرو که در قالب گشت مشترک با حضور رییس اداره گشت سیار تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صمت مشهد صورت گرفت با احراز تخلف تقلب و تولید و عرضه کالای دسته دوم و کم کیفیت و جایگزینی آن با کالای با کیفیت به ارزش حدود چهار میلیارد ریال، کارگاه متخلف به دستور تعزیرات حکومتی مهر و موم شد.

    سید مرتضی مدنی افزود: با تشکیل پرونده تخلفات در محل، فرد متخلف برای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شد. 

     وی ادامه داد:شهروندان می‌توانند گزارش‌ها و شکایت‌های خود را از طریق ثبت در سامانه شکایات tazirat ۱۳۵.ir به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال کنند تا با قید فوریت به شکایت‌ها رسیدگی شود. 

     اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در ۱۴ شهرستان این استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری، اداره مستقل دارد. در هر اداره تعزیرات حکومتی یک شعبه و در شهرستان‌های تربت‌حیدریه، سبزوار و نیشابور ۲ شعبه، صلاحیت عام رسیدگی به تخلفات اقتصادی، بهداشتی و دارو و درمان را دارند. حوزه صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلفات اقتصادی در حوزه‌های بهداشتی، دارویی و درمانی و رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز در بخش‌های دولتی و غیردولتی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.