حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
مهلت یک هفته ای برای آغاز طرح نهضت ملی مسکن در درگز
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳ ساعت: 12:19
  • شناسه : 26980

    طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان درگز تا کنون هیچ پیشرفتی نداشته است.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مردم درگز در سی و پنجمین جلسه شورای مسکن این شهرستان با انتقاد از وضعیت فعلی اجرای این طرح در شهرستان درگز گفت: اداره مسکن و شهرسازی و پیمانکاران مجری طرح باید […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان درگز تا کنون هیچ پیشرفتی نداشته است.

    اخطار نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی به شورای مسکن شهرستان درگز

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مردم درگز در سی و پنجمین جلسه شورای مسکن این شهرستان با انتقاد از وضعیت فعلی اجرای این طرح در شهرستان درگز گفت: اداره مسکن و شهرسازی و پیمانکاران مجری طرح باید به صورت دقیق و شفاف اعلام کنند چرا تا کنون طرح مسکن ملی در دو سایت اختصاص یافته به شهرستان هیچ پیشرفتی نداشته است.

    حسین محمدزاده افزود : باید نسبت به برنامه زمان‌بندی در خصوص تاریخ تحویل هر دو سایت مسکن شهرستان به مدت یک هفته اقدام کنند.

    وی با اشاره به اینکه تا کنون هیچکدام از زیر ساختهای مسکن ملی در درگز آماده نشده است به مسُولان یک هفته مهلت داد تا زمان‌بندی خود را برای اجرای طرح اعلام کنند ، افزود: با دستگاه‌های تعلل کننده برخورد قاطع و جدی خواهد شد. 

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.