حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
موافقت معاون رئیس جمهور برای تکمیل طرح نا تمام سالن ورزشی بانوان در بردسکن
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۱ ساعت: 17:16
  • شناسه : 26595

    معاون رئیس جمهور برای تکمیل طرح نا تمام سالن ورزشی بانوان در بردسکن موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده که به منظور دلجویی از خانواده جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ طبس به شهرستان بردسکن سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار ما […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    معاون رئیس جمهور برای تکمیل طرح نا تمام سالن ورزشی بانوان در بردسکن موافقت کرد.

    موافقت معاون رئیس جمهور برای تکمیل طرح نا تمام سالن ورزشی بانوان در بردسکن

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده که به منظور دلجویی از خانواده جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ طبس به شهرستان بردسکن سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار ما با تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه ناتمام سالن ورزشی مختص بانوان در این شهرستان موافقت کرد. 

    زهرا بهروز آذر افزود:  برای تکمیل طرح ناتمام سالن ورزشی بانوان که چندین سال است به خاطر کمبود اعتبارات رها شده است برای تکمیل این طرح اعتبار لازم اختصاص تا بانوان سرافراز این شهرستان صاحب یک سالن ورزشی شوند.

     وی بحث تحکیم بنیان خانواده را از دیگر محور‌های معاونت ریئس جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد و افزود: در مجموع توسعه و جایگاه ارتقا زنان در تمامی حوزه‌ها مورد توجه دولت چهاردهم می‌باشد و بر اساس سند بالادستی از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم استفاده خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.