حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13073 تعداد نوشته های امروز : 95×
مولدسازی در خراسان رضوی زمینه ساخت ۵ هزار کلاس را فراهم می‌کند
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ساعت: 8:46
  • شناسه : 27531

    اجرای قانون مولدسازی و تجاری سازی املاک و مستغلات آموزش و پرورش بستر ساخت پنج هزار کلاس درس در استان خراسان رضوی را فراهم می کند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: اجرای طرح مولد سازی یکی از مهترین برنامه های دولت سیزدهم است که می […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    اجرای قانون مولدسازی و تجاری سازی املاک و مستغلات آموزش و پرورش بستر ساخت پنج هزار کلاس درس در استان خراسان رضوی را فراهم می کند.

    مولدسازی در خراسان رضوی زمینه ساخت ۵ هزار کلاس را فراهم می‌کند
    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: اجرای طرح مولد سازی یکی از مهترین برنامه های دولت سیزدهم است که می تواند نقش زیادی در جبران کمبود فضاهای آموزشی خراسان رضوی داشته باشد.

    سید امیر شوشتری روز پنجشنبه افزود: اجرای طرح مولد سازی یکی از مهترین برنامه های دولت سیزدهم است که می تواند نقش زیادی در جبران کمبود فضاهای آموزشی خراسان رضوی داشته باشد.

    وی ادامه داد: با همراهی مسوولان و پیگیری دستگاههای متولی خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی در خراسان رضوی انجام و زیرساختهای لازم در این حوزه فراهم شده است.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: سند دار کردن املاک آموزش و پرورش استان یکی از مهمترین برنامه های پیش روی این اداره کل است و اداره حقوقی و املاک آموزش و پرورش خراسان رضوی بزرگترین حوزه فعال در بین واحدهای مشابه خود در سطح کشور است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.