حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
میزبانی مشهد از نهمین اجلاسیه شهدای غربت؛ فردا ۲۵ مهر
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۴ ساعت: 11:28
  • شناسه : 27161

    مراسم پایانی نهمین اجلاسیه شهدای غربت باشعار «مجاهدان در غربت، طوفان الاقصی، غزه و آزاد سازی قدس شریف» فردا در مشهد مقدس برگزار می‌شود. به گزارش خبرکزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،  دبیر اجرایی این اجلاسیه گفت:  مراسم پایانی نهمین دوره  این اجلاسیه با محور نهمین نشست تشکل‌های دولتی حامی فلسطین  و با موضوعات ضرورت تقویت و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    مراسم پایانی نهمین اجلاسیه شهدای غربت باشعار «مجاهدان در غربت، طوفان الاقصی، غزه و آزاد سازی قدس شریف» فردا در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

    میزبانی مشهد از نهمین اجلاسیه شهدای غربت؛  فردا ۲۵ مهر

    به گزارش خبرکزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،  دبیر اجرایی این اجلاسیه گفت:  مراسم پایانی نهمین دوره  این اجلاسیه با محور نهمین نشست تشکل‌های دولتی حامی فلسطین  و با موضوعات ضرورت تقویت و پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی و حمایت از مردم مظلوم غزه در مقابله با رژیم صهیونیستی در جوار حرم مطهر رضوی در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

    موسوی افزود: رسالت و هدف اجلاسیه در تبیین شاخص‌های جهاد و تلاش درعرصه‌های گوناگون و  زدودن غبار غربت از مجاهدان غریب و نیز ارائه الگوی تلاشگری و مدیریت جهادی به جامعه  است.

    وی گفت:  تجلیل از شخصیت‌هایی همچون سردار شهید حسن طهرانی مقدم، سردار شهید قاسم سلیمانی، سردار شهید سیدمحمد حجازی، فرماندهان شهید جبهه مقاومت، حجت الاسلام و المسلمین سید عیسی طباطبائی، شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان (شهدای خدمت)،  شهید دکتر امیر عبداللهیان  و شهدای امسال شهید سید حسن نصرالله،  شهید حاج اسماعیل هنیه از برنامه‌های این اجلاسیه است.

    دبیر اجرایی اجلاسیه شهدای در غربت گفت: دومین همایش علمی اجلاسیه باشعار «مجاهدان در غربت، طوفان الاقصی، غزه و آزاد سازی قدس شریف» با هدف تبیین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و مقاومت جانانه مردم غزه و رزمندگان مقاومت اسلامی و نیز راه‌های حمایت عملی از آنان از برنامه های فردا ۲۵ مهر  این اجلاسیه است.

    موسوی افزود: افتتاح طرح‌های اختتامیه اجلاسیه نهم ویژه پاسداشت شهدای راه قدس شهیدان نصرالله و هنیه، تکریم خادم قدس خانم دکتر مصطفوی (صبیه امام راحل) باحضور شخصیت‌های کشوری و لشکری و میهمانان خارجی و نمایندگان مجالس کشور‌های محور مقاومت و ۶ سفیر مقیم تهران از دیگر برنامه‌های این اجلاس در ۲۶ مهر ۱۴۰۳ در جوار حرم ملکوتی امام هشتم در مشهد مقدس است.

    وی گفت:   نخستین نشست بین المللی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد حامی فلسطین با حضور بیش از ۱۰۰ سمن داخلی و خارجی با هدف بررسی راه‌های عملی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان و، توقف جنایات صهیونیست‌ها  از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه در ۲۶ مهر است.

    دبیر اجرایی این اجلاسیه گفت: آستان قدس رضوی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد مجاهدان در غربت، وزارت امور خارجه، استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد مقدس از برگزار کنندگان این اجلاسیه هستند.

    موسوی افزود: مراسم آغاز اجلاسیه در دمشق پایتخت سوریه با حضور شخصیت‌های سیاسی و علمی کشور‌های منطقه در ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ و ویژه برنامه گرامیداشت چهلم شهدای خدمت در دهلی و لکهنو (هندوستان) با حضور شخصیت‌های سیاسی و علمی فرهنگی هندوستان و با مشارکت مجلس علمای هند در روز‌های ۱۳ و ۱۴ تیر  برگزار شد.

    وی گفت: ویژه برنامه تکریم و پاسداشت شهید امیر عبداللهیان (تبیین دیپلماسی مقاومت) در ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ همزمان با شب شهادت امام رضا (ع) در دامغان (زادگاه شهید) با حضور مسئولان کشوری و لشکری و شرکت میهمانان خارجی از برنامه‌های افتتاح این اجلاسیه بوده است.
    دبیر اجرایی اجلاسیه مجاهدان در غربت  گفت:  این اجلاسیه بین المللی، با هدف معرفی و شناسایی و الگوسازی مجاهدان در غربت با تاسی از شخصیت رفیع بزرگ مجاهد در غربت و عالم آل محمد حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، طی ۹ سال گذشته با حضور سفرای کشور‌های اسلامی، مقام‌های لشکری و خانواده‌های شهدای مقاومت با همکاری آستان قدس رضوی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در  مدت ۹ دوره برگزار شده است.

    موسوی افزود: اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت، آیین نامه‌ای است که  به همت چند روستایی زنده دل و حق شناس در عبدیا شهرستان دامغان شکل گرفت و سپس گام به گام این آیین گسترش یافت و افراد بیشتری به گروه حمایت از مجاهدان غربت پیوستند، تا این آیین شکلی شهرستانی، استانی و ملی به خود گرفت

    وی گفت: چندی نگذشت که آیین مجاهدان در غربت همدلان زیادی بین مجاهدان و آزادیخواهان کشور‌های اسلامی پیدا کرد و گروه گروه به این اجلاسیه پیوستند و تا این اجلاسیه شکلی بین المللی پیدا کرد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.