حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
نتانیاهو با رهبران امنیتی خود دیدار می کند
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۱ ساعت: 16:47
  • شناسه : 24484

    نتانیاهو با رهبران امنیتی خود دیدار می کند به گزارش نجوا نیوز : با تهدید اسرائیل به پاسخ سخت به ایران ، پس از حمله موشکی دیروز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با روسای سرویس های امنیتی دیدار کرد. دفتر وی روز چهارشنبه در بیانیه ای کوتاه توضیح داد که نتانیاهو با روسای سرویس های امنیتی در […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    نتانیاهو با رهبران امنیتی خود دیدار می کند

    به گزارش نجوا نیوز : با تهدید اسرائیل به پاسخ سخت به ایران ، پس از حمله موشکی دیروز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با روسای سرویس های امنیتی دیدار کرد.

    دفتر وی روز چهارشنبه در بیانیه ای کوتاه توضیح داد که نتانیاهو با روسای سرویس های امنیتی در مقر وزارت دفاع در تل آویو دیدار کرد.

    این امر پس از آن صورت گرفت که یک مقام اسرائیلی اوایل امروز تایید کرد که تل آویو در حال مطالعه چارچوب ها و روش های واکنش تند و همچنین زمان آن است.

    هماهنگی با آمریکا

     

    وی همچنین تصریح کرد که اسرائیل به تنهایی به تهران پاسخ خواهد داد، اما قبل از آن، مایل است با ایالات متحده، حامی اصلی تل آویو، هماهنگ شود.

    بر اساس گزارش آکسیوس، وی خاطرنشان کرد که هرگونه واکنش اسرائیل مستلزم همکاری دفاعی با فرماندهی مرکزی ایالات متحده است.

    در حالی که یکی دیگر از مقامات آمریکایی تاکید کرد که ایالات متحده به صراحت اعلام کرده است که از پاسخ اسرائیل حمایت می کند، اما معتقد است که باید متفکرانه باشد.

    واشنگتن متحد تاریخی اسرائیل محسوب می‌شود و از زمان آغاز جنگ در نوار غزه در ۷ اکتبر، با تسلیحات از آن حمایت کرده است.

    همچنین اخیراً سربازان و هواپیماهای جنگی بیشتری به منطقه اعزام کرده تا هرگونه حمله ایران به اسرائیل یا پایگاه های آمریکایی در منطقه به ویژه در سوریه و عراق را دفع کند.

    دیروز، به نظر می‌رسید که دولت آمریکا نسبت به آوریل گذشته آمادگی کمتری برای مهار تل‌آویو داشت، زمانی که اسرائیل به حمله به فرودگاهی در نزدیکی تأسیسات نطنز ایران بسنده کرد، پس از آنکه تهران رگبار موشک‌ها را شلیک کرد و به سمت آن حرکت کرد در پی بمباران سفارتش در ایران. دمشق در پاسخ به فشارهای آمریکا در آن زمان.

    امروز، صحنه تغییر کرده است، زیرا بایدن، رئیس جمهور آمریکا، نتانیاهو را به خویشتنداری دعوت نکرد و تاکید کرد که کشورش در کنار اسرائیل خواهد بود و به دفاع از آن پایبند خواهد بود.

    کلمه کلیدی : نتانیاهو با رهبران امنیتی خود دیدار می کند | نتانیاهو با رهبران امنیتی خود دیدار می کند | نتانیاهو با رهبران امنیتی خود دیدار می کند | نتانیاهو با رهبران امنیتی خود دیدار می کند

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.