حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
نحوه استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی در اپلیکیشن ساد۲۴
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 19:05
  • شناسه : 28729

    استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی یکی از روش‌های استعلام چک در سامانه صیادی است. این روش به افراد کمک می‌کند تا از ثبت چک به نام خودشان اطمینان یابند. در این روش افراد باید اطلاعاتی مانند شناسه صیاد، کدملی، تاریخ سررسید، مبلغ و غیره را وارد کنند. اما اگر افراد به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ



    استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی یکی از روش‌های استعلام چک در سامانه صیادی است. این روش به افراد کمک می‌کند تا از ثبت چک به نام خودشان اطمینان یابند. در این روش افراد باید اطلاعاتی مانند شناسه صیاد، کدملی، تاریخ سررسید، مبلغ و غیره را وارد کنند. اما اگر افراد به دنبال روشی برای استعلام چک با اطلاعات کمتر مانند شناسه صیاد و کد ملی هستند می‌توانند از خدمت استعلام ثبت چک اپلیکیشن ساد۲۴ استفاده کنند.


    نحوه استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی


    به گزارش روابط عمومی ساد۲۴، در این مطلب نگاهی به چگونگی استفاده از خدمت استعلام ثبت چک در ساد۲۴ خواهیم انداخت و نحوه استفاده از آن را بررسی خواهیم کرد. برای استعلام چک کاربران سه راه دارند، از این روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    استعلام چک بر اساس اقلام از طریق سامانه بانک مرکزی: یکی از روش‌های دریافت استعلام از طریق سایت بانک مرکزی است، برای این کار کافی است ابتدا وارد سایت بانک مرکزی شد. سپس در نوار بالا گزینه نظام‌های پرداخت و زیرساخت را انتخاب کرد. روی گزینه استعلام چک کلیک کرد. در این مرحله سه نوع استعلام قابل مشاهده است؛ روی گزینه اول «استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی» باید کلیک کرد. در فیلدهای خواسته شده اطلاعات مورد نظر اعم از شناسه صیاد، نوع مشتری، کدملی، مبلغ و تاریخ سررسید چک و غیره را باید وارد کرد.
    این روش اطلاعات زیادی از کاربر دریافت می‌کند و ممکن است زمان‌بر باشد. در صورتی که کاربران می‌توانند فقط با وارد کردن کدملی و شناسه صیاد استعلام چک بگیرند. اما چگونه؟ در ادامه به استعلام چک با کدملی می‌پردازیم.

    نحوه استعلام چک با کدملی: برای استعلام چک با کدملی و شناسه صیاد لازم است کاربر ابتدا اپلیکیشن ساد۲۴ را نصب کرده باشد و سپس وارد سرویس استعلام ثبت چک شود.

    در ادامه باید شناسه صیاد (کد ۱۶ رقمی روی برگه چک) و کدملی گیرنده چک را وارد کند. سپس روی گزینه استعلام چک کلیک کند و نتیجه استعلام را مشاهده کند.

    استعلام چک از طریق پیامک: استعلام چک از طریق پیامک یکی دیگر از روش‌های استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی است، در این روش افراد می‌توانند اطلاعات درج شده روی برگه چک را به سرشماره ۴۰۴۰۷۰۱۷۰۱ ارسال کنند.













    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.