حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13051 تعداد نوشته های امروز : 73×
نصب دوربین نظارت ترافیکی جدید در مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ساعت: 13:34
  • شناسه : 27631

    دوربین نظارت ترافیکی جدید در تقاطع حر- قمر بنی هاشم نصب و راه اندازی شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری مشهد گفت: با توجه به افزایش روز افزون تردد وسائل نقلیه در سطح شهر و به تبع آن افزایش بار ترافیکی در معابر، […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    دوربین نظارت ترافیکی جدید در تقاطع حر- قمر بنی هاشم نصب و راه اندازی شد.

    نصب دوربین نظارت ترافیکی جدید در مشهد

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری مشهد گفت: با توجه به افزایش روز افزون تردد وسائل نقلیه در سطح شهر و به تبع آن افزایش بار ترافیکی در معابر، استفاده از تجهیزات هوشمند به منظور رصد رفتار‌های ترافیکی رانندگان ضروری است و موجب مدیریت بهینه ترافیک و زمان سفر، کاهش سوانح رانندگی و… خواهد شد. 

    رضا نوروزی با اشاره به روند رو به رشد تجهیز معابر پر تردد مشهد به ابزار‌های هوشمند نظارت و کنترل ترافیک در سال‌های اخیر افزود: دوربین‌های نظارت ترافیکی با هدف پایش روند ترافیک، رویت تصادفات، رفع مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در معابر و تقاطع‌های سطح شهر نصب می‌شوند. 

    وی بیان کرد: این دوربین‌ها در معابر بزرگراهی و اصلی دارای بار ترافیکی و تخلفات لحظه‌ای و همچنین در تقاطع‌های هوشمند سطح شهر نصب می‌شود؛ که رصد و نظارت این مسیر‌ها منجر به افزایش نظم و انضباط در شهر و بهبود وضعیت ترافیکی خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.