حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13051 تعداد نوشته های امروز : 73×
نقش مهم و تاثیرگذار رسانه ملی در توسعه و پیشرفت
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ساعت: 19:57
  • شناسه : 27687

    استاندار خراسان رضوی در دیدار  با معاون امور استان‌های رسانه ملی رسانه ملی به ویژه صدا و سیمای مراکز استان‌ها نقشی مهم و تاثیرگذار در توسعه و پیشرفت دارند.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی امروز در دیدار  با کیخا معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت:صدا و سیما می‌تواند با به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    استاندار خراسان رضوی در دیدار  با معاون امور استان‌های رسانه ملی

    رسانه ملی به ویژه صدا و سیمای مراکز استان‌ها نقشی مهم و تاثیرگذار در توسعه و پیشرفت دارند.

     

    نقش مهم و تاثیرگذار رسانه ملی در توسعه و پیشرفت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی امروز در دیدار  با کیخا معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت:صدا و سیما می‌تواند با به تصویر کشیدن ظرفیت‌های استان هم فرصت‌های جدید را معرفی کند و هم توطئه رسانه‌های معاند را خنثی کند.
     مظفری افزود: خراسان رضوی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی دارد و اگر فضا برای معرفی آنها هرچه بیشتر فراهم شود افراد زیادی برای سرمایه‌گذاری در استان حضور پیدا می‌کنند.
     وی همچنین اظهار داشت: صدا و سیما می‌تواند با تهیه گزارش‌هایی از نیاز‌ها و دغدغه‌های مردم به ما در مسیر خدمت رسانی کمک کند  مظفری گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند که در مسیر خدمت رسانی به مردم گام بردارند و اگر در جایی گزارش‌های برای نشان دادن دغدغه‌های مردم پخش شد پیگیر مطالبات مردم باشند.

    معاون امور استان‌های رسانه ملی هم در این دیدار با اشاره به اینکه مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی کشور ظرفیت‌های بسیاری برای معرفی فرهنگ انقلاب اسلامی و معرفت رضوی دارد گفت: برای اثرگذاری فرهنگ باید از ظرفیت هنر و رسانه بیشتر استفاده کنیم.
     کیخا همچنین با تاکید بر اینکه صدا و سیما باید مشکلات مردم را شناسایی کند و به حل مسئله بپردازد افزود: هنوز رسانه ملی برای  برای مردم مرجعیت دارد و ما باید از این فرصت برای اجرای اهداف انقلاب اسلامی معرفی‌های توانمندی‌های کشور و همچنین مرتفع کردن مشکلات مردم استفاده کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.