حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13050 تعداد نوشته های امروز : 72×
نواختن زنگ ورزش و سلامت، در زورخانه آستان قدس رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ساعت: 15:58
  • شناسه : 27656

    با حضور کنفرانسی وزیر ورزش و جوانان همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی زنگ ورزش و سلامت، در زورخانه آستان قدس رضوی همزمان با سراسر کشور نواخته شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این مراسم با نوای مرشدان و اجرای برنامه‌های ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در زورخانه آستان قدس رضوی همزمان با […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    با حضور کنفرانسی وزیر ورزش و جوانان

    همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی زنگ ورزش و سلامت، در زورخانه آستان قدس رضوی همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

    نواختن زنگ ورزش و سلامت، در زورخانه آستان قدس رضوی همزمان با سراسر کشور

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این مراسم با نوای مرشدان و اجرای برنامه‌های ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در زورخانه آستان قدس رضوی همزمان با زورخانه‌های دیگر در نقاط مختلف کشور با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر ورزش و جوانان برگزار  شد.

    مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این برنامه  که جمعی دیگر  از مدیران و ورزشکاران استان حضور داشتند، گفت: در هفته تربیت بدنی ۴ برنامه شاخص  و بیش از ۴۰۰ برنامه متنوع ورزشی در شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار می‌شود که از این تعداد ۳۰ برنامه  در حوزه جوانان است.

     تاج فیروز برگزاری  همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان‌های  خراسان رضوی،  برنامه دختران آفتاب، غبارروبی مزار شهدا و مسابقات متنوع ورزشی در ه‌های مختلف را از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته در خراسان رضوی اعلام کرد.

    وی افزود:  ۲۰۲  طرح  ورزشی قرار است  در هفته تربیت بدنی در سراسر کشور  به بهره برداری برسد که از این تعداد ۲۰  طرح متعلق به خراسان رضوی است

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.