حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
نیشابور، میزبان اختتامیه جشنواره شعر و ترانه‌های آب خراسان رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰ ساعت: 16:32
  • شناسه : 28447

    نیشابور میزبان مراسم اختتامیه نخستین جشنواره شعر و ترانه‌های آب خراسان رضوی خواهد بود.     جعفر تمیز افزود: برای نخستین جشنواره در دو بخش آزاد شامل شعر طنز، کلاسیک، سپید و ترانه‌های آب و بخش ویژه شعر گویشی برگزار شد و در محور‌هایی شامل آب و خانواده، کم آبی، آب و آینده، بحران خشکسالی، […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    نیشابور میزبان مراسم اختتامیه نخستین جشنواره شعر و ترانه‌های آب خراسان رضوی خواهد بود.

    نیشابور، میزبان اختتامیه جشنواره شعر و ترانه‌های آب خراسان رضوی

     

     

    جعفر تمیز افزود: برای نخستین جشنواره در دو بخش آزاد شامل شعر طنز، کلاسیک، سپید و ترانه‌های آب و بخش ویژه شعر گویشی برگزار شد و در محور‌هایی شامل آب و خانواده، کم آبی، آب و آینده، بحران خشکسالی، آب و محیط زیست، آب و کشاورزی، ارزش و قداست آب و آب و نفی بازی‌های کودکانه، بیش از صد اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

     

     او ادامه داد: آثار این جشنواره توسط عباس کرخی، قاسم رفیعا و داوود ترشیزی داوری شد که در مراسم اختتامیه نفرات برتر معرفی خواهند شد.

     

     این مسئول اضافه کرد: در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره شعر و ترانه‌های آب استان خراسان رضوی، نمایشگاه نقاشی، کارگاه‌های آموزشی آب ویژه کودکان و نوجوانان و اتوبوس آبی در محل فرهنگسرای سیمرغ برپا می‌شود. 

     

     تمیز یادآور شد: این جشنواره با حضور پرشور مردم فرهنگ دوست و مسئولین کشوری، استانی و شهرستان همراه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در فرهنگسرای سیمرغ برگزار خواهدشد.

     

     مدیرعامل آبفای نیشابور از مردم استان و شهر نیشابور دعوت کرد در اختتامیه این جشنواره که ساعت ١٨ روز چهارشنبه دوم آبان در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار می‌شود، حضور به هم رسانند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.