حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
نیمی از صادرات غیرنفتی خراسان رضوی در اختیار بخش صنعت
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۲ ساعت: 13:57
  • شناسه : 26803

    بخش صنعت ۵۰ درصد صادرات غیرنفتی خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است. به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در حاشیه آئین تودیع و معارفه رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان گفت: ۵۰ درصد صادرات غیر نفتی  استان را بخش صنعت و بقیه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    بخش صنعت ۵۰ درصد صادرات غیرنفتی خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.

    بخش صنعت؛ ۵۰ درصد صادرات غیرنفتی خراسان رضوی

    به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در حاشیه آئین تودیع و معارفه رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان گفت: ۵۰ درصد صادرات غیر نفتی  استان را بخش صنعت و بقیه را بخشهایی، چون  معدن و کشاورزی به خود اختصاص داده است.

     امیر رضا رجبی  افزود: با وجود تشکیل  گروه‌های تخصصی برای  تامین منابع مالی مورد نیاز بنگاه‌های اقتصادی  بخصوص بنگاه‌های تولیدی و صنایع از محل بورس و  فروش اوراق در سال ۱۴۰۲، هنوز بیش از ۹۴ درصد تامین مالی این بنگاه‌ها در خراسان رضوی از محل شبکه بانکی صورت می‌گیرد از این رو همچنان نیازمند تعامل سازنده و همکاری بیش از پیش شبکه بانکی با صنایع هستیم.

    وی گفت: همکاری با صنایعی که در برنامه هفتم  افزایش ۸ درصدی برای آن هدف گذاری شده و لازمه آن  افزایش  دست کم ۲۳ درصدی در صادرات غیرنفتی دیده شده است.

    مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ارائه آمار کامل از منابع و مصارف و مطالبات شبکه بانکی راه گشای تصمیم گیری مدیران اجرایی استان است.

    رجبی همکاری و همدلی بانک‌ها را با بخش صنعت و معدن استان و مدیران صنایع و بنگاه‌های تولیدی ضروری  دانست.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.