حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
هزینه های سرویس مدارس فقط از طریق سامانه سفیر مهر پرداخت شود
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 11:16
  • شناسه : 28591

     مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: پرداخت هزینه‌های سرویس مدرسه، صرفاً از طریق پرداخت در سامانه سفیر مهر به نشانی ssm.qazvin.ir مجاز است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، محمدرضا وثوق نیا گفت: پرداخت هزینه‌های سرویس مدرسه، صرفاً از طریق پرداخت در سامانه سفیر مهر به نشانی ssm.qazvin.ir مجاز است و هر گونه پرداخت به غیر […]

    پ
    پ


     مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: پرداخت هزینه‌های سرویس مدرسه، صرفاً از طریق پرداخت در سامانه سفیر مهر به نشانی ssm.qazvin.ir مجاز است.

    پرداخت هزینه های سرویس مدارس فقط از طریق سامانه سفیر مهر

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، محمدرضا وثوق نیا گفت: پرداخت هزینه‌های سرویس مدرسه، صرفاً از طریق پرداخت در سامانه سفیر مهر به نشانی ssm.qazvin.ir مجاز است و هر گونه پرداخت به غیر از این سامانه مورد تأیید سازمان تاکسیرانی نیست.

    وی افزود: والدین متقاضی سرویس مدارس برای ورود به این سامانه، می‌توانند کدملی دانش آموز را در قسمت نام کاربری و رمزعبور وارد و برای تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: آن دسته از والدینی که مبلغ پیش پرداخت را به پیمانکاران مجاز پرداخته اند، نیازی به پرداخت مجدد آن در سامانه ندارند.

    وثوق نیا یادآور شد: نرخ کرایه سرویس مدارس بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر در سال تحصیلی جدید برای خودرو‌های سواری تا مسافت ۳ کیلومتر ۷۶۳ هزار تومان تا ۶ کیلومتر ۹۰۸ هزار و ۶۰۰ تومان و تا ۹ کیلومتر یک میلیون و ۷۱ هزار تومان تومان است که نسبت به سال تحصیلی گذشته، ۳۵ درصد افزایش داشته است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.