حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
همراهی، همکاری و پشتیبانی آستان قدس رضوی با مسئولان نظام جمهوری اسلامی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۱ ساعت: 19:36
  • شناسه : 26625

    تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر کشور: آستان قدس رضوی براساس حکم ابلاغی رهبر معظّم انقلاب اسلامی، «همکاری و کمک» به دولت‌ها را وظیفه خود می‌داند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، آیت الله احمد مروی در دیدار وزیر کشور که برای معارفه استاندار جدید خراسان رضوی با حضور استاندار جدید […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر کشور:

    آستان قدس رضوی براساس حکم ابلاغی رهبر معظّم انقلاب اسلامی، «همکاری و کمک» به دولت‌ها را وظیفه خود می‌داند.

    همراهی، همکاری و پشتیبانی آستان قدس رضوی با مسئولان نظام جمهوری اسلامی

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، آیت الله احمد مروی در دیدار وزیر کشور که برای معارفه استاندار جدید خراسان رضوی با حضور استاندار جدید این استان در حرم مطهر رضوی انجام شد، با اعلام آمادگی این آستان مقدس برای همکاری با استانداری خراسان رضوی، گفت: آستان قدس رضوی براساس حکم ابلاغی رهبر معظّم انقلاب اسلامی، «همکاری و کمک» به دولت‌ها را وظیفه خود می‌داند؛ از این رو با مسئولانی که از طرف نظام جمهوری اسلامی و دولت مستقر انتخاب شوند؛ همراهی، همکاری و پشتیبانی خواهد کرد، زیرا موفقیت  آنها را موفقیت خود و نظام اسلامی می‎داند.

    وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که «موفقیت رئیس‌جمهور و دولت جدید موفقیت همه ما است»؛ عنوان کرد: ما این فرمایش رهبری معظم را جدی و مهم می‌دانیم و معتقدیم هرکسی در حوزه خود باید این فرمایش معظم له را عملی کند.

    تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با بیان اینکه اداره شایسته خراسان رضوی می‎تواند جلوه‌ای از مدیریت شایسته نظام اسلامی باشد، به حضور پرتعداد زائران از اقصی نقاط کشور و جهان در مشهد مقدس برای زیارت بارگاه مطهر امام رضا (ع) اشاره  کرد و افزود: خراسان رضوی به واسطه مضجع شریف امام رضا (ع) جایگاهی بین المللی دارد و سالانه میلیون‌ها زائر از اقصی نقاط ایران و جهان به مشهد سفر می‌کنند از این رو اقدامات و نحوه مدیریت این استان می‎تواند در کشور و جهان بازتاب داشته باشد و مدیریت شایسته این استان مایه آبروی کشور است.

    آیت الله مروی گفت: حضور زائرانی از استان‎‎ها، کشورها، نژاد‌ها و ملیت‌های مختلف در مشهد، ایجاب می‎کند که این شهر و  خراسان رضوی از جنبه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و … نمونه باشد و این مهم به نوعی تبلیغ برای نظام جمهوری اسلامی و مدیریت انقلابی و اسلامی است.

    وی با بیان اینکه نحوه مدیریت ا خراسان رضوی می‌تواند برای دیگر  استان‌ها الگو و الهام بخش باشد، به استاندار جدید توصیه کرد: اکنون که توفیق خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در استان مهم خراسان رضوی برایتان فراهم شده است؛ فرصت خدمت را مغتنم بدانید و بر اساس شایسته سالاری، تعهد، تخصص و کارآمدی نیروهایتان را انتخاب کنید.

    تولیت آستان قدس رضوی با آرزوی موفقیت برای استاندار جدید استان خراسان رضوی گفت:  خراسان رضوی پایتخت معنوی کشور و مزین به نام مقدس و متبرک حضرت رضا (ع)  و از این نظر بی‌نظیر است و همه  مسائل این استان و شهر مشهد باید با مضجع مبارک حضرت ثامن الحجج (ع) سنخیت داشته و متناسب با این نام مقدس باشد..

    آیت الله مروی افزود: تقارن سالروز میلاد امام عسکری (ع) با روز معارفه استاندار جدید خراسان رضوی را به فال نیک می‌گیریم و امیدوار هستیم بتواند در دوران مسئولیت منشأ خدمات ارزنده و ماندگاری برای این استان مهم و بی‌نظیر باشد.

    وی از یعقوب‌علی نظری استاندار سابق خراسان رضوی هم برای تلاش‌های ارزشمندش  و خدمت به مردم قدردانی کرد.
     وزیر کشور: خراسان رضوی ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد 
    اسکندر مؤمنی، وزیر کشور نیز در این دیدار  با قدردانی از آستان قدس رضوی  برای همکاری‌هایش، گفت:  و حضور سالانه میلیون‌ها زائر فرصت‌های خوبی برای رشد و بالندگی این استان فراهم کرده است.
     منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب سرلوحه کارمان است،
    غلامحسین مظفری، استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب سرلوحه کارمان است، گفت: آستان قدس رضوی و مضجع شریف امام رضا (ع) سرمایه عظیم استان است و تلاش خواهم  کرد که خدمتگزار شایسته‌ای برای زائران، مجاوران و مردم شریف خراسان رضوی باشم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.