حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13032 تعداد نوشته های امروز : 54×
هوای کلانشهر مشهد در ۲۸ مهر؛ آلوده و ناسالم
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۸ ساعت: 8:58
  • شناسه : 27834

    کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز، شنبه ۲۸ مهر با افزایش حجم آلاینده‌ها در شرایط «ناسالم و آلوده» برای تنفس شهروندان قرار گرفت.     به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: میانگین شاخص کیفیت هوای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۱۱۴ و شاخص‌های یک تا […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز، شنبه ۲۸ مهر با افزایش حجم آلاینده‌ها در شرایط «ناسالم و آلوده» برای تنفس شهروندان قرار گرفت.

    هوای کلانشهر مشهد در ۲۸ مهر؛ آلوده و ناسالم

     

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: میانگین شاخص کیفیت هوای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۱۱۴ و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۱۱۶ از ناسالم بودن هوای این کلانشهر حکایت دارد.

     

    مهدی اله‌پور افزود: کیفیت هوای ۱۹ منطقه دارای ایستگاه سنجش شهر مشهد در شرایط ناسالم و آلوده و هوای چهار منطقه در شرایط سالم قرار دارد.

     

    وی به شهروندان توصیه کرد در روز‌های دارای هوای آلوده، ضمن خودمراقبتی و استفاده از ماسک، از تردد در سطح شهر و مناطق آلوده دوری و با کاهش رفت و آمد‌های غیرضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

     

    قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای. کیو. آی به معنای وضعیت «پاک» و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای. کیو. آی نشانگر وضعیت «سالم» است.

     

    همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای. کیو. آی به معنای «آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان» و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای. کیو. آی به معنای «آلودگی هوا برای همه سنین» محسوب می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.