حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13154 تعداد نوشته های امروز : 54×
ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل‌ونقل مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۸ ساعت: 14:26
  • شناسه : 26039

    اتوبوس‌های جدید با استاندارد آلایندگی مناسب به سازمان اتوبوسرانی مشهد تحویل شد  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، شهردار مشهد در حاشیه رونمایی از اتوبوس‌های جدید  گفت: این اتوبوس‌ها  مجهز به بآخرین استاندارد آلایندگی و همچنین  سیستم سرمایشی مناسب  و دارای رمپ ویلچر به سازمان اتوبوسرانی تحویل شه است. محمدرضا قلندرشریف افزود: […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    اتوبوس‌های جدید با استاندارد آلایندگی مناسب به سازمان اتوبوسرانی مشهد تحویل شد

    ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل‌ونقل مشهد

     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، شهردار مشهد در حاشیه رونمایی از اتوبوس‌های جدید  گفت: این اتوبوس‌ها  مجهز به بآخرین استاندارد آلایندگی و همچنین  سیستم سرمایشی مناسب  و دارای رمپ ویلچر به سازمان اتوبوسرانی تحویل شه است.

    محمدرضا قلندرشریف افزود: درچند ماه گذشته، ۲۰ اتوبوس دیگر با استاندارد‌های لازم نیز به سازمان اتوبوسرانی تحویل و در خطوط مناطق کم برخوردار به‌کارگرفته شده است.

    وی گفت: همزمان با تحویل هر تعداد ناوگان جدید، اتوبوس‌ها بعد از نصب سیستم من کارت، برای خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در خطوط مناطق کم برخوردار بدون معطلی به ناوگان وارد می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.