حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
ورود زالو به ریه‌های مرد جوان مشهدی از راه نوشیدن آب ناسالم
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳ ساعت: 14:39
  • شناسه : 27002

    نوشیدن آب راکد و ناسالم چشمه، مرد جوان را راهی بیمارستان کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فوق تخصص بیماری‌های ریه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مرد جوانی که حین چرای دام‌های خود در صحرا، آب راکد چشمه‌ای را نوشیده و دچار سرفه‌های مکرر همراه با خروج خون از دهان شده بود، […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    نوشیدن آب راکد و ناسالم چشمه، مرد جوان را راهی بیمارستان کرد.

    ورود زالو به ریه‌های مرد جوان مشهدی از راه نوشیدن آب ناسالم

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فوق تخصص بیماری‌های ریه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مرد جوانی که حین چرای دام‌های خود در صحرا، آب راکد چشمه‌ای را نوشیده و دچار سرفه‌های مکرر همراه با خروج خون از دهان شده بود، پس از بررسی گروه درمانی بیمارستان قائم (عج)، تشخیص وجود یک زالو در ورودی ریه و تار‌های صوتی وی محرز شد.

    دکتر مریم مسینایی افزود: بر اساس این تشخیص  با دستگاه برونوسکوپی زالوی چسبیده  بر روی تار‌های صوتی بیمار مشاهده شد که همین، باعث خونریزی‌هایی در روز‌های گذشته شده بود،  از این رو با همکاری متخصص بیهوشی،  زالو از محل مجاری هوایی بیمار خارج  شد.
    فوق تخصص بیماری‌های ریه بیمارستان قائم (عج)، همچنین با تاکید بر ضرورت توجه عمومی به نوشیدن آب از محل‌های ایمن و مطمئن گفت: توصیه می‌کنیم مردم از نوشیدن آب‌های راکد، آب چشمه‌ها و آب‌های آلوده به طور جد خودداری کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.