حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
ورود ۵ دستگاه اتوبوس جدید به مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۲ ساعت: 9:07
  • شناسه : 26694

    ۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی مشهد وارد شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: با هدف  اجرای طرح نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در این کلانشهر، پنج دستگاه اتوبوس جدید کف کوتاه یورو پنج با آخرین استاندارد آلایندگی و سیستم سرمایشی مناسب مجهز به رمپ ویلچر وارد […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی مشهد وارد شد.

    ورود ۵ دستگاه اتوبوس جدید به مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: با هدف  اجرای طرح نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در این کلانشهر، پنج دستگاه اتوبوس جدید کف کوتاه یورو پنج با آخرین استاندارد آلایندگی و سیستم سرمایشی مناسب مجهز به رمپ ویلچر وارد شد و همچنین ۹ دستگاه اتوبوس فرسوده در فرآیند بازسازی  قرار گرفت.

    محسن شریعتی افزود: خرید هر دستگاه اتوبوس حدود ۱۱ میلیارد تومان هزینه داشته است.

    وی گفت: همچنین با پیگیری‌های انجام شده در چند ماه گذشته ۲۰ اتوبوس با استاندارد‌های لازم به سازمان اتوبوسرانی مشهد تحویل  و در ناوگان به ویژه خطوط مناطق کم برخوردار به‌کارگیری شده است.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود:  با هدف خدمات‌رسانی ببهتر ه مردم به ویژه در خطوط مناطق کم برخوردار همزمان با تحویل هر تعداد ناوگان جدید، اتوبوس‌ها بعد از نصب سیستم من کارت بدون معطلی به ناوگان وارد می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید.
    شریعتی به بهره‌گیری از توان داخلی و مهندسی معکوس  برای تامین قطعات مورد نیاز اتوبوس‌های فعال اشاره کرد و گفت این اقدام، خدمتی است که در سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد منجر به سالانه ۲۵۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی اقتصادی شده است.

    وی اضافه کرد: این مهم در بازسازی و تعمیر قطعات در برخی حوزه‌ها، سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد را از لزوم خرید مجدد تجهیزات بی‌نیاز کرده است.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد به بازسازی اتوبوس‌های فرسوده نیز اشاره کرد و گفت: قراراست تا حدود ۴۵ دستگاه اتوبوس فرسوده متوقف شده، نوسازی شود که از این تعداد ۹ دستگاه در حال بازسازی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.