حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
وزش باد پدیده غالب استان قزوین است
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۸ ساعت: 9:58
  • شناسه : 27853

    کارشناس هواشناسی استان قزوین از وزش باد‌های نسبتا شدید غربی برای امروز و فردا خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: با توجه به خروجی مدل‌های هواشناسی، برای امروز و فردا پدیده غالب به ویژه در مناطق غربی استان وزش باد‌های […]

    پ
    پ


    کارشناس هواشناسی استان قزوین از وزش باد‌های نسبتا شدید غربی برای امروز و فردا خبر داد.

    وزش باد پدیده غالب استان قزوین است

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: با توجه به خروجی مدل‌های هواشناسی، برای امروز و فردا پدیده غالب به ویژه در مناطق غربی استان وزش باد‌های نسبتا شدید غربی است که احتمال پدیده گرد و غبار محلی را هم در پی دارد.

    وی افزود: برای روز‌های دوشنبه و سه شنبه با توجه به اینکه گذر امواج از سطح منطقه اتفاق می‌افتد افزایش ابر را خواهیم داشت البته برای برخی مناطق به ویژه ارتفاعات بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.

    کارشناس هواشناسی گفت: از بعد از ظهر فردا تا پایان هفته با توجه به اینکه وزش باد‌های شمالی شروع می‌شود کاهش دما را برای همه مناطق استان خواهیم داشت.

    به گفته بهروزی، دیروز بوئین زهرا با ۳۲ درجه گرمترین نقطه استان بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.