حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
وزیر کشور با آیت الله علم الهدی دیدار کرد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۱ ساعت: 19:16
  • شناسه : 26622

    آیت الله علم الهدی گفت: حفظ هویت خراسان رضوی و جلوگیری از توسعه منکرات در این استان مهم است.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار وزیر کشور و استاندار جدید خراسان رضوی گفت: دو محور جلوگیری از توسعه منکرات و ناهنجاری‌ های فرهنگی و حفظ هویت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    آیت الله علم الهدی گفت: حفظ هویت خراسان رضوی و جلوگیری از توسعه منکرات در این استان مهم است.

    وزیر کشور با آیت الله علم الهدی دیدار کرد

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار وزیر کشور و استاندار جدید خراسان رضوی گفت: دو محور جلوگیری از توسعه منکرات و ناهنجاری‌ های فرهنگی و حفظ هویت شهر و استان امام رضا علیه‌ السلام بسیار مهم است.

    آیت‌ الله سید احمد علم‌ الهدی افزود: هر فردی در این سرزمین توفیق عهده‌ داری مسئولیت و خدمت پیدا می‌ کند، پیشتر حکم خادمی‌ اش نزد حضرت امضا شده است زیرا هر خدمتی در این سرزمین، خدمت مستقیم به امام رضا علیه‌ السلام است.

    وی توجه به تکمیل آزادراه حرم تا حرم و احداث قطار سریع‌ السیر مشهد ـ تهران را دو موضوع حائز اهمیت برای دولت عنوان کرد و افزود: متأسفانه مشهد اسیر شرکت‌ هایی شده که به میزان نیاز به مردم بلیت نمی‌ دهند تا مردم که مجبور هستند، به قیمت‌ های بالاتر بلیت تهیه کنند.

    نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: بنده در مسائل عزل و نصب هیچ دخالتی نکرده ام و نمی‌ کنم زیرا نظر حضرت آقا این است که در عزل و نصب‌ ها ورود نکنیم.

    آیت‌ الله علم‌ الهدی خطاب به استاندار جدید خراسان رضوی با بیان اینکه مدیریت استان اکنون در اختیار شماست و شما هم اجرا کننده سیاست‌ های دولت هستید، توجه به حفظ هویت معنوی استان و جلوگیری از توسعه منکرات را خواستار شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.