حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
پایان مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های سپاه در مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۱ ساعت: 13:34
  • شناسه : 26545

    چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تالار قدس حرم مطهر رضوی در مشهد به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون امور خانواده و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: مراحل مقدماتی این مسابقات در رده‌های مختلف سپاه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تالار قدس حرم مطهر رضوی در مشهد به پایان رسید.

    پایان مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های سپاه در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون امور خانواده و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: مراحل مقدماتی این مسابقات در رده‌های مختلف سپاه و مرحله نهایی مسابقات هم از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه در جوار حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) در مشهد برگزار شد.

    حجت الاسلام کاظم زنگنه افزود: علاوه بر این، برگزیدگان این مسابقات در سه سال گذشته نیز در قالب «ستارگان قرآنی» به رقابت پرداختند.

    وی ادامه داد: امسال در مرحله مقدماتی این مسابقات، ۱۴ هزار و ۲۰۰ نفر از ۵۳ رده سپاه شرکت کردند.

    او تصریح کرد: این مسابقات در هشت رشته حفظ ۱۰ جزء،۱۵ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، ترتیل و تحقیق، مفاهیم سطح ۱ و ۲ و اذان ویژه پسران برگزار شد.

    حجت الاسلام زنگنه بیان کرد: بیش از ۹ هزار نفر در مرحله نیمه نهایی این مسابقات شرکت کردند که از این تعداد هزار و ۱۳۶ نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند که بعد از آزمون انتخابی، ۷۶۰ نفر در مسابقات سپاه در مشهد شرکت کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.