حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
پایان مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران در مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 10:27
  • شناسه : 28566

    چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران ویژه برادران پایور و وظیفه با معرفی افراد برتر در مشهد، به پایان رسید.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان‌رضوی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: از مجموع ۹ هزار شرکت کننده در مرحله مقدماتی، هزار و ۲۸۶ نفر به مرحله ارزیابی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران ویژه برادران پایور و وظیفه با معرفی افراد برتر در مشهد، به پایان رسید.

    پایان مسابقات سراسری قرآن سپاه در مشهد

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان‌رضوی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: از مجموع ۹ هزار شرکت کننده در مرحله مقدماتی، هزار و ۲۸۶ نفر به مرحله ارزیابی راه پیدا کردند و از بین آنها در این مسابقات ۲۸۳ نفر حائز شرایط حضور در ۱۱ رشته قرآنی شدند.

     

    سردار محبی افزود: متسابقبن در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰، ۱۵، ۱۰ و ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان از ۲۹ مهرماه با هم رقابت کردند.

     

    وی ادامه داد: در پایان این مسابقات، در بخش پایور، آقایان سیاحی، سیدعلی و سیدطا‌ها حسینی، انوری، قربانی، رهبری، حیدری، نظری، علیرضاپور، عظیمی زاده و پریزاد و در بخش وظیفه هم آقایان طباطبایی، فتحی، محمدزاده، اکبری، حرفه، عبدالهی، یلمه، جعفری، حکیمی و باوی، حائز رتبه برتر شدند

     

    این مسئول افزود: تعداد ۱۸ نفر از داوران ممتاز ملی و بین‌المللی قضاوت این دوره از مسابقات را به عهده داشتند و اساتید راهنما نیز نکات فنی و تخصصی اجرای شرکت‌کنندگان را احصاء و به آنان یادآوری می‌کردند.

     

    سردار محبی گفت: امسال در مرحله مقدماتی این مسابقات بیش از ۹ هزار نفر از ۵۳ رده سپاه شرکت کردند و بهمن ماه امسال هم مسابقات قرآنی ارتش‌های مسلمان به میزبانی سپاه برگزار خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.