حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13020 تعداد نوشته های امروز : 42×
پایان نخستین جشنواره‌ غذاهای سنتی کلات
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۸ ساعت: 13:07
  • شناسه : 27882

    نخستین جشنواره غذاهای سنتی شهرستان‌ کلات با معرفی شرکت کنندگان برتر در عمارت خورشید این شهر خراسان رضوی پایان یافت.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، شهردار کلات گفت: این جشنواره که در کنار عمارت خورشید برگزار شد با استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان به ویژه در بخش پخت غذاهای محلی و انواع […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    نخستین جشنواره غذاهای سنتی شهرستان‌ کلات با معرفی شرکت کنندگان برتر در عمارت خورشید این شهر خراسان رضوی پایان یافت.

    پایان نخستین جشنواره‌ غذاهای سنتی کلات

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، شهردار کلات گفت: این جشنواره که در کنار عمارت خورشید برگزار شد با استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان به ویژه در بخش پخت غذاهای محلی و انواع آش های بومی قرار گرفت.

    جواد فرزین افزود: در پایان این جشنواره از بین ۳۰ شرکت کننده که بیش از ۵۰ نوع غذای متنوع سنتی و محلی تهیه کرده بودند، پس از داوری به شرکت‌کنندگان برتر از نگاه داوران جوایز ارزنده ای اهدا شد.

    وی با بیان اینکه بیشتر زیرساخت‌های لازم برای جذب و ماندگاری بیشتر گردشگران در شهرستان فراهم شده است گفت:گردشگری غذا راهکاری مناسب برای معرفی بهتر شهرستان کلات نادری است و گرچه ما تا کنون از گردشگری غذا غافل شده‌ایم اما می‌توان با برگزاری چنین جشنواره‌هایی صنعت گردشگری شهرستان را  بیش از پیش رونق داد.

    شهردار کلات نادری  با بیان اینکه آش سنتی، فتیر مسکه، آبگوشت یخنی پلو ،ماهی قزل‌آلا و تعدادی دیگر نیز از مهم‌ترین غذاهای محلی شهرستان کلات محسوب می‌شود افزود: در کنار برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌توان گردشگران و مسافران را با دیگر پتانسیل‌ها و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان نیز آشنا کرد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.