حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
پرداخت ۱۰ هزار میلیارد درآمد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه سلامت
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۴ ساعت: 10:32
  • شناسه : 27142

    خراسان رضوی نیمه نخست امسال حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل درآمد مالیات بر ارزش افزوده استان خراسان رضوی به حوزه سلامت پرداخت شده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل مالیات خراسان رضوی گفت: طبق قانون، بخشی از مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه عمران و آبادانی، آموزش و پرورش، […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    خراسان رضوی

    نیمه نخست امسال حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل درآمد مالیات بر ارزش افزوده استان خراسان رضوی به حوزه سلامت پرداخت شده است.

     پرداخت ۱۰ هزار میلیارد از درآمد مالیات بر ارزش افزوده خراسان رضوی به حوزه سلامت
    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل مالیات خراسان رضوی گفت: طبق قانون، بخشی از مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه عمران و آبادانی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، سلامت مردم و ترمیم حقوق بازنشستگان تعلق می گیرد.

    شاکررضا مریدی افزود: در سال ۱۴۰۲ نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال از محل یک درصد درآمد مالیات بر ارزش افزوده برای حوزه سلامت به حساب دانشگاه های علوم پزشکی خراسان رضوی پرداخت شد.

    مدیرکل مالیات خراسان رضوی گفت: یک درصد از مالیات بر ارزش افزوده برای حوزه سلامت و به منظور پیشگیری و پوشش کامل درمان افراد ساکن در روستاها و شهرهای دارای ۲۰ هزار نفر جمعیت و کمتر و جامعه عشایری و تامین تجهیزات بیمارستانی و مراکز بهداشتی و درمانی با اولویت مناطق توسعه نیافته استان اختصاص می یابد.

    مریدی افزود: جزئیات هزینه کرد مبالغ واریزی برای حوزه سلامت در دست دانشگاه های علوم پزشکی استان قرار دارد که به محض اعلام برای شفاف سازی از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.