حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9279 تعداد نوشته های امروز : 38×
پلمب مشاور املاک متخلف در خراسان رضوی
  • 2024-09-08 ساعت: 13:09
  • شناسه : 18909

    📣 پلمب مشاور املاک متخلف در خراسان رضوی با ۳۹ میلیارد ریال جریمه   به گزارش نجوا نیوز : سید مرتضی مدنی،مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی 🔸شعبه اول سیار تعزیرات حکومتی مشهد پرونده اتهام مشاور املاک متخلف دایر بر گرانفروشی در اخذ حق کمیسیون اضافه در قرارداد به ارزش سه میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال […]

    ارسال توسط : نویسنده : شهروند خبرنگار مهدی چراغی
    پ
    پ
    📣 پلمب مشاور املاک متخلف در خراسان رضوی با ۳۹ میلیارد ریال جریمه

     

    به گزارش نجوا نیوز : سید مرتضی مدنی،مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی

    🔸شعبه اول سیار تعزیرات حکومتی مشهد پرونده اتهام مشاور املاک متخلف دایر بر گرانفروشی در اخذ حق کمیسیون اضافه در قرارداد به ارزش سه میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی را رسیدگی کرد.

     

    🔸شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده اتهامات انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی و پلمب و نصب پارچه تخلف بر سر در واحد به مدت ۱۰ روز، متخلف را برای گرانفروشی به پرداخت ۳۹ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

     

    🔸شعبه برای استفاده نکردن از قولنامه‌های هولگرام‌دار و ثبت نکردن قولنامه در سامانه، ۴۰ میلیون ریال به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت ۳۹ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

     

    منبع : نجوا نیوز

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.