حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13050 تعداد نوشته های امروز : 72×
پلمب کافی شاپ در بلوار وکیل آباد مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۷ ساعت: 18:46
  • شناسه : 27782

    یک کافی شاپ در بلوار وکیل آباد و یک کافه کتاب در خیابان احمدآباد مشهد مهر و موم شدند.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیریت بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: در گشت مشترک با حضور بازرسان این مدیریت و یک دستگاه نظارتی دیگر، یک کافی شاپ در محدوده […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    یک کافی شاپ در بلوار وکیل آباد و یک کافه کتاب در خیابان احمدآباد مشهد مهر و موم شدند.

    پلمب کافی شاپ در بلوار وکیل آباد مشهد

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیریت بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: در گشت مشترک با حضور بازرسان این مدیریت و یک دستگاه نظارتی دیگر، یک کافی شاپ در محدوده بلوار وکیل آباد و یک کافه کتاب نیز در محدوده خیابان احمدآباد مشهد به دلیل تخلفات صنفی پلمب شدند.

    محسن صیادی افزود: عمده تخلفات این واحدهای صنفی گرانفروشی، رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی بوده است.
     
    صیادی گفت: از ابتدای امسال تا کنون، دو هزار و ۴۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی کافی شاپ صورت گرفته که  ۳۲۶ مورد منجر به تشکیل پرونده به ارزش ریالی ۱۱ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال و ارجاع به تعزیرات شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.