حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13018 تعداد نوشته های امروز : 40×
پلمب یک مرکز مداخله گر دندانپزشکی در کاشمر
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۸ ساعت: 18:28
  • شناسه : 27953

    یک مرکز مداخله گر دندانپزشکی در شهرستان کاشمر شناسایی و پلمب شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، معاون درمان شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کاشمر گفت: کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کاشمر در بازرسی و بازدید‌های مستمر و پیگیری گزارش‌های مردمی، یک مرکز مداخله گر در امور دندانپزشکی را شناسایی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    یک مرکز مداخله گر دندانپزشکی در شهرستان کاشمر شناسایی و پلمب شد.

    پلمب یک مرکز مداخله گر دندانپزشکی در کاشمر

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، معاون درمان شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کاشمر گفت: کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کاشمر در بازرسی و بازدید‌های مستمر و پیگیری گزارش‌های مردمی، یک مرکز مداخله گر در امور دندانپزشکی را شناسایی کردند.

    محمد حسین زاده افزود: کارشناسان واحد نظارت بر درمان کاشمر با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت و دستور مقام قضایی با ورود به این مرکز  اقدام به جمع آوری وسایل و پلمب این مرکز نمودند.

    وی گفت: فرد خاطی در این مرکز اقدام به مداخلات دندانپزشکی از قبیل امور دندانسازی و ساخت پروتز‌های دندان به صورت غیر مجازمی کرد

    معاون درمان شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کاشمر افزود: با حکم مراجع قضایی این مرکز پلمب و فردمتخلف به دادگستری شهرستان معرفی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.