حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
پلمب یک واحد مرغ فروشی در سبزوار
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳ ساعت: 10:12
  • شناسه : 26935

    یک واحد مرغ فروشی در سبزوار، بدلیل عرضه و نگهداری گوشت چرخ شده فاسد پلمب شد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: در بازدید کارشناسان نظارت بهداشتی دامپزشکی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی ۶۲ کیلو گرم گوشت چرخ شده فاسد و حدود ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    یک واحد مرغ فروشی در سبزوار، بدلیل عرضه و نگهداری گوشت چرخ شده فاسد پلمب شد.

    یک واحد مرغ فروشی در سبزوار پلمب شد

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: در بازدید کارشناسان نظارت بهداشتی دامپزشکی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی ۶۲ کیلو گرم گوشت چرخ شده فاسد و حدود ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد یخ زدایی شده  از یک فروشگاه کشف و ضبط شد.

    دکتر زیدآبادی با اشاره به نقش مهم دامپزشکی در تامین بهداشت و امنیت غذایی افزود: بازرسی‌های بهداشتی مستمر از واحد‌های عرضه فراورده‌های خام دامی برای ارتقای بهداشت عمومی و حفظ سلامت شهروندان از اهداف مهم دامپزشکی است و بدون هیچ گونه مسامحه با متخلفان بهداشتی در حوزه دامپزشکی برخورد خواهد شد.

    وی بیان کرد: این واحد صنفی مرغ‌فروشی به دلیل تکرار تخلفات و سوابق متعدد قضایی همچنین به علت بی توجهی به ضوابط بهداشتی دامپزشکی با دستور و حکم قضایی، پلمب شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.