حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام تسلیت علما و مردم اهل سنت تربت حیدریه
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۹ ساعت: 15:38
  • شناسه : 23978

    پیام تسلیت علما و مردم اهل سنت به گزارش نجوا نیوز ، علمای و اهالی اهل سنت سه روستای شیله گشاد، معدن و پوستین تربت حیدریه دوز از توابع بخش رخ در پیام تسلیت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، تصریح کرده اند: فرمانده محبوب و عزیز امت‌های اسلامی در تمامی عمرش در مقابل جنایت‌های انسان‌های کثیف […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    پیام تسلیت علما و مردم اهل سنت
    به گزارش نجوا نیوز ، علمای و اهالی اهل سنت سه روستای شیله گشاد، معدن و پوستین تربت حیدریه دوز از توابع بخش رخ در پیام تسلیت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، تصریح کرده اند: فرمانده محبوب و عزیز امت‌های اسلامی در تمامی عمرش در مقابل جنایت‌های انسان‌های کثیف و ظالم رژیم حیوانی صهیونیستی ایستاد و از حقوق مردم مظلوم فلسطین و دیگر مستضعفان در مقابل مستکبرین حمایت و مبارزه کرد.
    در این پیام آمده است: شنیده شدن خبر شهادت سید حسن نصرالله، این سالار جبهه مقاومت موجب جریحه دار شدن قلوب تمامی مسلمانان جهان شد و نتانیاهو و دیگر همدستان خبیثش بدانند آرمان‌های حزب الله خاموش نخواهد شد و ما مسلمانان مصمم‌تر و با اراده پولادین در مقابل این شیاطین خواهیم ایستاد.
    علما و اهالی اهل سنت روستا‌های بخش رخ ضمن تبریک و تسلیت شهادت این بزرگمرد جهان به محضر رهبر معظم انقلاب و جبهه مقاومت و ملت‌های مسلمان، خواستار گرفتن انتقام فوری خون پاک این فرمانده عزیز از رژیم سفاک صهیونیستی شده اند.
    کلمه کلیدی : پیام تسلیت علما و مردم اهل سنت تربت حیدریه | پیام تسلیت علما و مردم اهل سنت روستای پوستین | پیام تسلیت علما و مردم اهل سنت روستای شیله گشاد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.