حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیش بینی بارش های رگباری در خراسان رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 15:52
  • شناسه : 28684

    بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق مناطق مختلف خراسان رضوی به ویژه نیمه شمالی این استان را در بر می‌گیرد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی همچنان تحت تاثیر ناپایداری‌های جوی است و اکنون افزایش ابرناکی پدیده غالب در اکثر نقاط استان از جمله شهرستان‌های گلمکان، […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق مناطق مختلف خراسان رضوی به ویژه نیمه شمالی این استان را در بر می‌گیرد.

     پیش بینی بارش های رکبارکی در خراسان رضوی

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی همچنان تحت تاثیر ناپایداری‌های جوی است و اکنون افزایش ابرناکی پدیده غالب در اکثر نقاط استان از جمله شهرستان‌های گلمکان، تربت حیدریه، درگز، خواف و گناباد است. 

    آذر رضایی‌پور افزود:برای امروز (سه شنبه) و چهارشنبه افزایش شدت وزش باد در نواحی بادخیز خراسان رضوی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که انتقال ذرات گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در غالب نقاط استان نیز دور از انتظار نیست. وی عنوان کرد: هسته بارشی این سامانه ناپایدار جوی بر اساس پیش‌بینی‌های در روز‌های پایانی هفته جاری تقویت می‌شود و سبب افزایش حجم بارش‌ها در پایان روز پنجشنبه و نیز روز جمعه می‌شود. 

    کارشناس هواشناسی ادامه داد: در این بازه زمانی بارش‌ها در مناطق سردسیر استان خراسان رضوی به شکل باران و برف و در مناطق جنوبی و گرم بارش‌ها به شکل رگبار خواهد بود که آب گرفتگی، روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، تشکیل مه، کاهش میدان دید، یخ‌زدگی و لغزندگی معابر اختلال در سیستم حمل و نقل باتوجه به بارش برف در محور‌های کوهستانی نیز رخ خواهد داد.  

    رضایی پور با اشاره به هشدار سطح زرد مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنان هوای سرد در استان ماندگار خواهد بود و در شبانه روز گذشته، دمای هوای مشهد بین ۱۱ تا ۲۱ درجه در نوسان بوده که بیشینه دمای هوای امروز مشهد با ۶ درجه کاهش دما به ۱۵ درجه و کمینه دمای هوای مشهد با چهار درجه به هفت درجه خواهد رسید. وی افزود: فریمان با کمینه دمای هوای پنج درجه سلسیوس و شهرستان گناباد با بیشینه دمای هوای ۳۳ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. وی ادامه داد: در این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد از شهرستان سبزوار با سرعت ۶۱ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

     رضایی پور عنوان کرد: همچنین در این مدت بارش باران در شهرستان‌های قوچان و درگز خراسان رضوی بیش از یک میلیمتر ثبت شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.