حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13097 تعداد نوشته های امروز : 119×
چند خبر کوتاه از شهرستان های خراسان رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 19:42
  • شناسه : 29006

    در ادامه خبرهای امروز چند خبر کوتاه از شهرستانهای بردسکن، فریمان،شهر خرو و نصر آباد را می خوانید. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) شهر خرو گفت: طلاب این مدرسه علمیه این شهر رتبه اول علمی رادر بین مدارس علمیه خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی کسب کرد. حجت الاسلام […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    در ادامه خبرهای امروز چند خبر کوتاه از شهرستانهای بردسکن، فریمان،شهر خرو و نصر آباد را می خوانید.

    چند خبر کوتاه از شهرستان های خراسان رضوی

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) شهر خرو گفت: طلاب این مدرسه علمیه این شهر رتبه اول علمی رادر بین مدارس علمیه خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی کسب کرد.

    حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی الهی پور افزود: حوزه علمیه شهر خرو در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد و هم اکنون تعداد ۶۰ طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل  می‌باشند

     راه اندازی هجدهمین اتاق بهداشت مدارس شهرستان بردسکن

    در مراسمی هجدهمین اتاق بهداشت مدارس شهرستان بردسکن در دبیرستان پسرانه شهدای بانک ملی این شهرستان راه اندازی شد. 

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت شهرستان از نظر تعداد اتاق‌های بهداشت در مدارس بعد از مشهد بیشترین اتاق‌های بهداشت مدارس استان را به خود اختصاص داده است.

    علی اکبر چراغیان  افزود: برای تجهیز و راه‌اندازی اتاق بهداشت دبیرستان پسرانه شهدای بانک ملی بردسکن بیش از ۸۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

    رونمایی از ۲۶ قاب از تصاویر شهدا در روستای مومن آباد شهر نصرآباد 

    با حضور فرزند شهید برونسی و مردم روستای مومن آباد شهر نصر آباد  از ۲۶ قاب نقاشی دیواری از تصاویر شهیدان  رونمایی شد.

    برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر شهروندان با شهدا بیش از ۱۰۰۰ متر مربع دیوار شامل ۲۶قاب از تصاویر شهیدان، امام خمینی ره، حاج قاسم سلیمانی، سید ابراهیم رئیسی، سید حسن نصرالله، اسماعیل هنییه، محمد علی رجایی، یاور پور، مجرد، عباسقرایی، سالاری، پوریوسفی، رشیدی، حیدری، حاجی پور، توانا، جهانی زاده، عباسپور، ماهی، فیوضی، فراشی، سالاری، خمسه، قابل، رشیدی، قلندرآبادی و عجول رونمایی شد.

    نشست هم اندیشی معاونین پرورشی مدارس شهرستان فریمان

    معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در این نشست هم اندیشی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به تشریح چگونگی اقامه نماز جماعت و اهمیت آن در برنامه‌های پرورشی و تربیتی مدارس پرداخت و گفت: از آثار تربیتی نماز می‌توان به تقرب به خدا، روابط سالم و صحیح بین افراد، پاکی و طهارت و دوری از گناه اشاره کرد.

    در پایان از برخی معاونان موفق با اهدای هدیه قدردانی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.