حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13073 تعداد نوشته های امروز : 95×
کاشت ۲۵۴ هزار بوته گل فصلی در باغ گل‌های مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ساعت: 11:37
  • شناسه : 27585

    ۲۵۴ هزار بوته گل فصلی در باغ گل‌های مشهد کاشته شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: این گل‌های فصلی از انواع داودی، بنفشه، همیشه بهار، مینا چمنی، میمون و کلم زینتی هستند.   حسین مختاری افزود: ۲۹ المان از جمله المان‌های کلبه چوبی، […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۲۵۴ هزار بوته گل فصلی در باغ گل‌های مشهد کاشته شد.

    کاشت ۲۵۴ هزار بوته گل فصلی در باغ گل‌های مشهد

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: این گل‌های فصلی از انواع داودی، بنفشه، همیشه بهار، مینا چمنی، میمون و کلم زینتی هستند.

     

    حسین مختاری افزود: ۲۹ المان از جمله المان‌های کلبه چوبی، پرنده آوازه خوان، ماشین چوبی و لانه پرنده همزمان با فصل پاییز در این باغ جانمایی و نصب شده است.

     

    او همچنین به جانمایی ۷۸ فلاورباکس (جعبه‌های گل) در محل باغ گل‌ها اشاره کرد و افزود: تلاش کردیم در فصل پاییز زیبایی‌های این باغ را دوچندان کردیم.

     

    این مسئول یادآور شد: شهروندان مشهدی می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۲ از این باغ واقع در حدفاصل معلم ۷۱ و ۷۳ بازدید کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.