حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13154 تعداد نوشته های امروز : 54×
کاهش جرم همیاری پلیس و شهرداری را می‌طلبد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۹ ساعت: 15:07
  • شناسه : 26253

    فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی: فرمانده انتظامی خراسان رضوی : شهرداری مشهد با ایجاد بسترهای فرهنگی لازم در لایه‌های مختلف جامعه، تاکنون نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته است.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرمانده انتظامی خراسان رضوی در نشست با شهردار مشهد به مناسبت هفته فراجا، گفت : پلیس و شهرداری […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی:

    فرمانده انتظامی خراسان رضوی : شهرداری مشهد با ایجاد بسترهای فرهنگی لازم در لایه‌های مختلف جامعه، تاکنون نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته است.

    کاهش جرم همیاری پلیس و شهرداری را می‌طلبد

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرمانده انتظامی خراسان رضوی در نشست با شهردار مشهد به مناسبت هفته فراجا، گفت : پلیس و شهرداری در مدیریت نظم عمومی و نشاط جامعه مکمل یکدیگر هستند و ارائه خدمات و مدیریت مطلوب به شهروندان هدف مشترک پلیس و شهرداری است.

     

    سردار محمدکاظم تقوی افزود:  داشتن امنیت مطلوب علاوه بر مشارکت همه اقشار مختلف جامعه، نیازمند پلیسی کارآمد، علمی، هوشمند و مقتدر است.

     

    وی بیان کرد:  پلیس امروز یک پلیس علمی، موفق، ولایت‌مدار و توانمند است که در تعالی این رویکرد، همواره آماده نقدپذیری و بهره‌گیری از دیدگاه دیگر افراد جامعه در ارتقای کیفی ماموریت‌های خود است.

     

    ۴۰ طرح نیمه‌تمام در مشهد تکمیل شد

     

    شهردار مشهد نیز در این دیداراظهار کرد: در تمام فعالیت‌های شهری، همراهی و همیاری نیروی انتظامی را شاهد هستیم و این امنیت نتیجه زحمات خادمان نظام و به ویژه نیروی انتظامی است.

     

    محمدرضا قلندرشریف افزود: نزدیک به ۴۰ پروژه نیمه‌تمام در مدت یک و نیم سال گذشته توسط مدیریت شهری مشهد تکمیل شده و طرح‌های بسیار مهمی نیز اکنون فعال است.

     

    وی ادامه داد: اتصال بولوار امام خمینی(ره) به نماز، دوربرگردان ابوطالب، چپ گرد سه راه فردوسی و دوربرگردان‌های خیام و فهمیده تنها بخشی از طرح‌هایی هستند که اجرای آنها بار ترافیکی شهر را کاهش می‌دهد.

     

    شهردار مشهد گفت: حفاری خط چهارم قطار شهری مشهد در حال انجام است و بخش یک خط سه قطار شهری نیز امسال به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین قرارداد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس منعقد شده است.

     

    ۱۳ تا ۲۰ مهرماه هفته گرامی‌داشت نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.