حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13117 تعداد نوشته های امروز : 17×
کاهش محسوس دما از روز یکشنبه 
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۷ ساعت: 11:14
  • شناسه : 27720

    کارشناس هواشناسی گفت :از روز یکشنبه هفته آینده با توجه به نفوذ زبانه‌های پر فشار و استقرار آن در شمال، نفوذ توده هوای سرد و کاهش محسوس هوا را در سطح منطقه خواهیم داشت.      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین گفت: از […]

    پ
    پ


    کارشناس هواشناسی گفت :از روز یکشنبه هفته آینده با توجه به نفوذ زبانه‌های پر فشار و استقرار آن در شمال، نفوذ توده هوای سرد و کاهش محسوس هوا را در سطح منطقه خواهیم داشت. 

     

     

    کاهش محسوس دما از روز یکشنبه به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین گفت: از روز یکشنبه هفته آینده با توجه به نفوذ زبانه‌های پر فشار و استقرار آن در شمال، نفوذ توده هوای سرد و کاهش محسوس هوا را در سطح منطقه خواهیم داشت. 

     

    وی افزود: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که برای امروز و فردا پدیده غالب در استان وزش باد‌های نسبتا شدید غربی و جنوب غربی است که باعث می‌شود حتی در بخش‌های غربی و جنوبی دشت استان گرد و خاک محلی داشته باشیم.

     

    به گفته کارشناس هواشناسی برای امروز با توجه به گذر امواج تراز میانی در برخی از مناطق استان افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد و برق هم پیش بینی می‌شود.

     

    آخوندی اضافه کرد: روز گذشته هشدار سطح زرد کشاورزی را صادر کردیم وبه هم استانی‌ها بویژه کشاورزان توصیه شد تمهیدات خود را در خصوص سرما زدگی برخی از محصولات بیاندیشند.

     

    کارشناس هواشناسی گفت:صبح روز سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه دمای کمینه در اکثر مناطق استان بین صفر تا ۴ درجه خواهد بود و در ارتفاعات هم دمای کمینه به محدوده صفر درجه نزدیک می‌شود.

     

    آخوندی گفت: بامداد امروز حداقل دما در شهر قزوین ۱۳ درجه بالای صفر بود.

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.