حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13154 تعداد نوشته های امروز : 54×
کاهش ۲۰ درصدی مصرف نفت گاز بخش کشاورزی در منطقه سبزوار
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۸ ساعت: 13:59
  • شناسه : 26031

    مصرف نفت گاز بخش کشاورزی در منطقه سبزوار ۲۰ درصد کاهش یافت.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: پیگیری مجدانه برای نصب سیستم جی‌پی‌اس ادوات کشاورزی از جمله تراکتور‌ها سبب شد تا شاهد کاهش ۲۰ درصدی مصرف نفت گاز در سه ماهه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    مصرف نفت گاز بخش کشاورزی در منطقه سبزوار ۲۰ درصد کاهش یافت.

    کاهش ۲۰ درصدی مصرف نفت گاز بخش کشاورزی در منطقه سبزوار

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: پیگیری مجدانه برای نصب سیستم جی‌پی‌اس ادوات کشاورزی از جمله تراکتور‌ها سبب شد تا شاهد کاهش ۲۰ درصدی مصرف نفت گاز در سه ماهه دوم سال جاری باشیم.

     

    حمید مظفری نژاد با اشاره به لزوم کنترل و پایش دقیق فعالیت ادوات کشاورزی در راستای مدیریت مصرف و جلوگیری از قاچاق سوخت، افزود: یکی از مهمترین راهکار‌ها برای کنترل مصارف نفت گاز بخش کشاورزی، نصب جی‌پی‌اس روی ادوات از جمله تراکتورهاست که با انجام این فرآیند در تابستان امسال، تا ۲۰ درصد در مصرف نفت گاز کشاورزان صرفه جویی شد.

     

    مسئول سوخت‌رسانی غرب خراسان رضوی گفت: مصرفی نفت گاز کشاورزان در سال گذشته هفت میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بود که با کاهش ۲۰ درصدی در امسال به پنج میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر رسیده است.

     

    وی افزود: اکنون شش هزار و ۶۰۰ دستگاه انواع ادوات کشاورزی در غرب خراسان فعالیت دارند که بالغ بر ۶۰۰ دستگاه از این ادوات مجهز به سیستم جی‌پی‌اس شده اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.