حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
‍ کاهش ۳۰ درصدی آتش‌ سوزی در سرخس
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۱ ساعت: 16:59
  • شناسه : 26587

    در شش ماه اول امسال تعداد موارد وقوع آتش سوزی در سرخس در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد کاهش یافته است.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره آتش نشانی شهرداری سرخس گفت: در ۶ ماه اول سال جاری از مجموع ۱۵۹ عملیات‌ آتش‌ نشانان، ۹۸ عملیات مربوط به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    در شش ماه اول امسال

    تعداد موارد وقوع آتش سوزی در سرخس در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد کاهش یافته است.

    ‍ کاهش ۳۰ درصدی آتش‌ سوزی در سرخس

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره آتش نشانی شهرداری سرخس گفت: در ۶ ماه اول سال جاری از مجموع ۱۵۹ عملیات‌ آتش‌ نشانان، ۹۸ عملیات مربوط به اطفاء آتش سوزی و ۶۱ عملیات هم در زمینه امداد و نجات بوده است.

    سرآتش‌ یار ابوالفضل گل محمدی با اشاره به لزوم توجه به پیشگیری از حوادث افزود: برنامه‌ ریزی لازم در خصوص پیشگیری انجام شد و کارگاه‌ های آموزش تئوری و عملی اطفای آتش سوزی شامل ارائه نکات ایمنی، انواع آتش سوزی و نحوه مواجه با آن و انواع خاموش کننده‌ های دستی برای شهروندان به‌ ویژه دانش آموزان برگزار شد.

    وی ادامه داد: همچنین بازدید از اماکن پرتردد و مهم در دستور کار قرار گرفت که این موضوع به همراه رعایت شهروندان گرامی موجب کاهش ۳۰ درصدی آتش سوزی، در ۶ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال شد.

    گل محمدی عنوان کرد: در هر ماه بیش از هزار تماس مزاحمی و یا غیر مرتبط با سامانه ۱۲۵ گرفته می شود در حالی که اِشغال کردن بی‌ مورد تلفن ۱۲۵ ممکن است عواقب جبران‌ ناپذیری را برای دیگر شهروندان در پی داشته باشد.

    وی اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشتر آتش سوزی‌ ها مربوط به برق است، شهروندان باید قبل از خارج شدن از منزل و یا محل کار خود از خاموش بودن لوازم گازی و برقی اطمینان حاصل کنند و در اسرع وقت نسبت به بیمه حوادث و آتش سوزی اقدام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.