حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13139 تعداد نوشته های امروز : 39×
کسب مقام‌های برتر جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان نیشابوری
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۹ ساعت: 11:39
  • شناسه : 26201

    دانش آموزان نیشابوری ۱۰ رتبه برتر کشوری در رشته‌های مختلف جشنواره نوجوان خوارزمی کسب کردند.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در مراسم تجلیل از این دانش آموزان گفت: بهتر از این موفقیت، حضور پر شور دانش آموزان و مشارکت آنها در […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    دانش آموزان نیشابوری ۱۰ رتبه برتر کشوری در رشته‌های مختلف جشنواره نوجوان خوارزمی کسب کردند.

    کسب مقام‌های برتر جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان نیشابوری

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در مراسم تجلیل از این دانش آموزان گفت: بهتر از این موفقیت، حضور پر شور دانش آموزان و مشارکت آنها در برنامه‌های مختلف علمی و پژوهشی است.

     

    سیدمهدی قاضی با اشاره به رشد سه برابری مقام‌های کسب شده نسبت به سال‌های گذشته، افزود: این مسابقات و جشنواره ها، فرصت رشد و شکوفایی استعداد‌ها در دانش آموزان را فراهم می‌کند و می‌تواند تاثیرات به سزایی در انگیزه بخشی دانش آموزان داشته باشد.

     

    وی عنوان کرد: یک ششم مقام‌های کشوری در سطح استان توسط دانش آموزان نیشابوری به دست آمده است و این یک آغاز برای پویایی توانمندی دانش آموزان به شماره می‌رود.

     

    در این مراسم دانش آموزان برگزیده کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی در رشته‌های علوم آزمایشگاهی، مناظره، برنامه نویسی و بازارچه در محل اتاق جلسات آموزش و پرورش نیشابور تجلیل شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.