حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13090 تعداد نوشته های امروز : 112×
کشف حدود ۳۷۰ کیلوگرم مواد پروتئینی غیر قابل مصرف در کاشمر 
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 17:02
  • شناسه : 28961

    در سه ماهه گذشته در سه ماهه گذشته ۳۷۰ کیلوگرم فراورده پروتئینی غیر قابل مصرف شامل گوشت قرمز، مرغ، ماهی و آلایش خوراکی تازه و منجمد از فروشگاه‌های شهرستان کاشمر کشف و ضبط کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر گفت: در بازرسی‌های روزانه و گشت مشترک کارشناسان این شبکه و اعضای […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    در سه ماهه گذشته

    در سه ماهه گذشته ۳۷۰ کیلوگرم فراورده پروتئینی غیر قابل مصرف شامل گوشت قرمز، مرغ، ماهی و آلایش خوراکی تازه و منجمد از فروشگاه‌های شهرستان کاشمر کشف و ضبط کرد.

    کشف حدود ۳۷۰ کیلوگرم مواد پروتئینی غیر قابل مصرف در کاشمر 

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر گفت: در بازرسی‌های روزانه و گشت مشترک کارشناسان این شبکه و اعضای قرارگاه امنیت غذایی از مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی از این فروشگاه‌ها ۳۷۰ کیلوگرم مواد پروتئینی غیر قابل مصرف کشف و از چرخه مصرف خارج شدند.

    سعید خانزاده افزود: افزایش تعامل و همکاری همه جانبه بین اداره دامپزشکی و سایر ادارات و ارگان‌های مرتبط نقش مؤثری در ارتقای نظارت‌های فنی و بهداشتی دامپزشکی بر واحد‌های عرضه فراورده‌های دامی برای رعایت موازین بهداشتی و رفع نواقص بهداشتی، خواهد داشت.

    وی با اعلام اینکه رسالت دامپزشکی تامین امنیت غذایی شهروندان است به شهروندان توصیه می شود برای تهیه هرگونه فرآورده پروتئینی از فروشگاه‌های تحت نظارت دامپزشکی تهیه و حتما هنگام خرید این فراورده‌ها از قبیل گوشت قرمز، مرغ، آبزیان، شیر، آلایش‌های خوراکی دام و … به تاریخ انقضاء درج شده روی آن توجه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به شماره تلفن ۵۵۲۲۷۳۱۳ اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.