حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13072 تعداد نوشته های امروز : 94×
کشف حدود ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در نیشابور 
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ساعت: 21:36
  • شناسه : 27510

    حدود ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ۲ دستگاه خودرو کامیون و پژو ۴۰۵ در نیشابور کشف شد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در سطح شهر موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرارگرفت. سرهنگ حسین […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    حدود ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ۲ دستگاه خودرو کامیون و پژو ۴۰۵ در نیشابور کشف شد.

    کشف حدود ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در نیشابور 

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در سطح شهر موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرارگرفت.

    سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران گشت کلانتری ۱۴ رحمت در حین گشت زنی خودرو کامیون را شناسایی و با استفاده از علایم هشداردهنده خودرو را متوقف که در بازرسی از این خودرو حدود ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

     وی ادامه داد: در یک عملیات دیگر ماموران پاسگاه انتظامی بلهرات شهرستان میان جلگه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پرو ۴۰۵ مظنون شدند که خودرو متوقف و در بازرسی از خودرو هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

     سرهنگ احمدی با اشاره به دستگیری ۲ متهم و معرفی آنان به مرجع قضایی از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس تقدیر و تاکید کرد:شهروندان می‌توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.