حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13073 تعداد نوشته های امروز : 95×
کشف و ضبط ۹۲ تن آرد خارج از شبکه در چهاردانگه
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 15:52
  • شناسه : 28938

    شهرستان اسلامشهر ۹۲ تن آرد خارج از شبکه در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر کشف و ضبط شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما:فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت:در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر انبار کردن آرد خارج از شبکه در کارگاهی در شهرک”چهاردانگه” بررسی موضوع در دستور کار عوامل پلیس و سپاه شهرستان اسلامشهر […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ



    پایگاه خبری نجوا

    شهرستان اسلامشهر

    ۹۲ تن آرد خارج از شبکه در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر کشف و ضبط شد.

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما:فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت:در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر انبار کردن آرد خارج از شبکه در کارگاهی در شهرک”چهاردانگه” بررسی موضوع در دستور کار عوامل پلیس و سپاه شهرستان اسلامشهر قرار گرفت. 
    سرهنگ علیزاده تصریح کرد: با شناسائی محل کارگاه و بازرسی از آن، بیش از ۲هزارکیسه آرد ۴۰ کیلویی خارج از شبکه به وزن ۹۲ تن فاقد هرگونه اسناد گمرکی و بارنامه کشف شد.
    فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: کارشناسان، ارزش آرد خارج از شبکه مشکوفه را ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که، بر اساس دستور قضایی کارگاه پلمب و یک نفر متهم دستگیر وبرای طی مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.